۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 612822

دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال در این فصل برای اولین بار از لیگ هجدهم به مصاف هم می روند.

 ذوب آهن – استقلال؛ جنگی که تمام نمی شود

به گزارش قدس آنلاین،ذوبی‌ها در فصل قبل مجبور شدند ۴ مرتبه با استقلال بازی کنند. در این ۴ بازی، آن‌ها البته ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشتند که باخت شان در حساس‌ترین تقابل رقم خورد، زیرا باعث حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد.
با این حال، در دو بازی لیگ برتر و دو بازی لیگ قهرمانان آسیا، استقلالی‌ها کامیابی زیادی برابر حریف شان نداشتند. بازی رفت را در تهران با حساب تساوی یک – یک به اتمام رساندند و در بازی برگشت، با اینکه تا دقیقه ۲+۹۰ بازی مساوی پیش می‌رفت، اما تیم امیر قلعه نویی به گل رسید و شفر را در اصفهان مغلوب کرد.
در لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر ذوب آهن با گلی که در آخرین ثانیه های بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، دیدار رفت را به سود خود سند زد اما در بازی برگشت، مامه تیام توانست یک تنه، آبی ها را مهیای صعود کند. او عملکرد فوق العاده ای داشت و استقلال با کمک مامه تیام توانست با حساب ۳ بر یک به برتری رسیده و راهی مرحله بعدی شود. 
حالا جنگی که قرار نیست تمام شود، به این فصل کشید. ذوب آهن نسبت به استقلال، تغییرات کمتری را در ترکیب خود می‌بیند، اما ستاره اش یعنی مرتضی تبریزی را در اختیار ندارد و استقلالی‌ها با یک ترکیب کاملا جدید به همراه دو، سه ستاره از فصل قبل در اصفهان وارد زمین خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.