سرمربی تیم ملی در پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران پیامی منتشر کرد.

پیام کی‌روش پس از پایان قراردادش با فدراسیون ایران/ برداشت، آزاد!

به گزارش قدس آنلاین،روز گذشته (سه‌شنبه) به طور رسمی قرارداد  کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید. امروز نیز خبرهایی مبنی بر علاقمندی تیم‌های ملی الجزایر و کره‌جنوبی به او منتشر شد. این در حالی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ گفت که کی‌روش تا جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در تیم ملی ماندنی شده است. با این وجود چون هنوز چیزی به صورت رسمی روی کاغذ نیامده تمدید قرارداد این مربی به صورت رسمی انجام نشده است.

کی‌روش امروز و با پایان قراردادش با ایران متنی منتشر کرده که می‌توان برداشت‌های مختلفی از آن کرد؛ از جمله خداحافظی یا تنها تشکر و قدردانی از فدراسیون ایران. در واقع او طوری پیامش را نوشته که می‌توان برداشت آزاد کرد.

در پیام کی‌روش آمده است: «احساس خوشبختی دارم. هفت و نیم سال گذشت. چه ماجراجویی شگفت‌انگیزی. این دومین قرارداد طولانی مدت من پس از سرمربیگری تیم ملی فوتبال پرتغال به مدت ۱۰ سال بود که یادآور تجربیاتی فراتر از فوتبال برایم است که همگی در مورد زندگی هستند. هیچ واژه‌ای نمی‌تواند مراتب قدردانی، غرور و افتخار من بابت عضویت در این دو خانواده فوتبالی فراموش نشدنی و فوق‌العاده یعنی تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و ایران را توصیف کند. از همه شما متشکرم. تا بعد».

حال باید دید سرنوشت نیمکت تیم ملی ایران چه خواهد شد و آیا کی‌روش در دی ماه سال جاری در امارات روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت یا خیر. این اتفاق در شرایطی رخ داده که کی‌روش برنامه آماده‌سازی خود را برای حضور در جام ملت‌ها داده که طبق اعلام فدراسیون فوتبال برای برآورده شدن آنها نیاز به ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.