اصفهان- معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز پروژه ثبت اطلاعات موقوفه رقبات در مدت ۱۵ روز اطلاعات ۸۴۳۰ موقوفه رقبه استان اصفهان به روزرسانی و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور به ثبت رسیده است.

ثبت اطلاعات بیش از ۸ هزار موقوفه اصفهان در بانک اطلاعات موقوفات کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی‌پور افزود: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر بروزرسانی رسانی و تکمیل اطلاعات پایه موقوفه، رقبات استان جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بارویکرد احیای موقوفات استان و افزایش بهره وری موقوفات، پروژه جمع آوری و بروزرسانی و تکمیل اطلاعات پایه موقوفه رقبات استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این پروژه که ۱۵ روز از آغاز آن می گذرد باید اطلاعات پایه ۳۳۰۰۰ رقبه استان اصفهان جمع آوری تکمیل و بروز رسانی شود و با تلاش و پیگیری کارشناسان اجارات معاونت بهره وری و اقتصادی تاکنون اطلاعات ۸۴۳۰ موقوفه رقبه استان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این اطلاعات شامل؛ اطلاعات پایه(آدرس، کدپستی، کد ثبتی)، اطلاعات عرصه(متراژ، حدود اربعه، ارزش ریالی)، اطلاعات اعیانی(متراژ، حدود اربعه، ارزش ریالی، اطلاعات مجوز واگذاری اعیانی)، اطلاعات سرقفلی، اطلاعات حق کسب و پیشه، اطلاعات سایر حقوق مکتسبه و سایر اطلاعات است.

امیر حسین اسماعیلی پور گفت: در اجرای این پروزه نیز تاکنون ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، کاشان، خمینی شهر و گلپایگان بیشترین و بالاترین عملکرد را داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.