تصویری واقعی از جعبه فروش Galaxy Note ۹، ویژگی و قابلیت‌های کلیدی این گوشی را فاش کرد.

تصویر واقعی جعبه Galaxy Note ۹ به همراه ویژگی‌های آن لو رفت

به گزارش قدس آنلاین،به نظر می‌رسد، روز گذشته روز لو رفتن ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ بود چرا که پس از انتشار تصادفی تیزر تبلیغاتی Galaxy Note ۹توسط کانال YouTube نیوزلندی شرکت سامسونگ، تصویری واقعی هم از جعبه فروش این گوشی فاش شد که روی آن شماره‌ها و ویژگی‌های جزئی این دستگاه را نشان می‌دهد. این تصویر واقعی مربوط به جعبه فروش این دستگاه در روسیه است. نوشته‌های روی این جعبه شامل قابلیت‌هایی می‌شود که ما تمایل به دانستن آن‌ها هستیم.

بر اساس نوشته‌های پشت این جعبه، Galaxy Note ۹ با نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD و Super AMOLED روانه بازار می‌شود که شایعات وجود داشته قبل از این را تأیید می‌کند اما مهمتر از این مسئله، وجود دوربین دوگانه موجود در Galaxy S۹ Plus روی این گوشی است. Galaxy Note ۹ قرار است با دوربینی دوگانه که هر کدام از لنزهای آن ۱۲ مگاپیکسل قدرت دارند به بازار عرضه شوند. دوربین جلویی این دستگاه هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود تا سلفی‌هایی با کیفیت را به کاربر خود ارائه دهد.

همانگونه که انتظار می‌رقت، دوربین دوگانه Galaxy Note ۹ قادر خواهد بود ویدئوهای super slowmotion با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند و این به معنای دو برابر بودن سرعت ضبط ویدئو در این پرچمدار نسبت به Galaxy S۹ و +Galaxy S۹ است.

لیستی که در پشت جعبه Galaxy Note ۹ چاپ شده است، قابلیت‌های این گوشی را با قابلیت کنترل از راه دور بودن S Pen، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ گیگابایتی و باتری به روز شده ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را بازگو می‌کند. علاوه بر این، دستگاه Galaxy Note ۹ دارای باندها و هندزفری استریو است که هر دو توسط AKG تولید شده‌اند. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP۶۸ است که نشان می‌دهد این گوشی ضد آب است و از نظر امنیت بیومتریک، دارای اسکنر قرنیه و اثر انگشت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.