قدس انلاین : مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت : اگر سهام داران تیم پدیده به توافق برسند، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد اعلام آمادگی کرده اند که این تیم را مورد حمایت مالی قرار دهند.

با توافق سهام داران امتیاز تیم پدیده به شهرداری مشهد منتقل می شود
کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سفر به بردسکن با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه توسعه ورزش رویکرد مثبتی دارند، گفت: اگر این مهم انجام شود تیم پدیده می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید تنها روی پای خودش بایستد، افزود : متاسفانه در استان خراسان رضوی مجتمع قدرتمند اقتصادی نداریم که تیم‌های ورزشی را مورد حمایت مالی خود قرار دهد.

صبوریان با دادن وعده تهیه یکسری تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیأت‌های شهرستان در آینده‌ای نزدیک ادامه داد : خوشبختانه بردسکن در حوزه زیرساخت‌های ورزشی مشکلی ندارد و سرانه ورزشی آن نسبت به سایر شهرستان‌های استان بالاتر است و نخواهیم گذاشت برای نداشتن یکسری امکانات، هیأت‌های ورزشی شهرستان به مشکل برخورد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در هفته دولت از 10 طرح ورزشی بهره برداری خواهد شد، گفت: پروژه زورخانه بردسکن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در هفته دولت این پروژه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود : از مجموع 50 هیأت ورزشی در سطح استان خراسان رضوی، 98 درصد جزء هیأت‌های فعال می‌باشند که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های ورزشی را برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.