​ایلام- رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت: تلاش برای دستگیری عاملان حادثه ارغوان و ضارب مامور انتظامی همچنان ادامه دارد.

تلاش برای دستگیری عاملان حادثه ارغوان و ضارب مامور انتظامی ادامه دارد!

سرهنگ امیر همتی در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه به دنبال تماس مردمی در روز جمعه (پنجم مردادماه جاری) و در پی انجام ماموریت پلیسی؛ یکی از همکاران انتظامی در میدان ارغوان ایلام از سوی احدی از افراد مظنون، با اسلحه کمری از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اظهار داشت: تا کنون تلاشهای همه جانبه ای برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه و ضارب اصلی انجام و سرنخ های خوبی نیز حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از مظنونین احتمالی، احضار و تحقیقات لازم صورت گرفته است، افزود: امیدواریم که هرچه سریع تر عاملان اصلی این حادثه شناسایی، دستگیر و تحویل محاکم قضایی شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام بیان داشت: هنوز از هویت، علت و انگیزه عاملان این حادثه و ضارب مأمور انتظامی اطلاعات بیشتری حاصل نشده و به محض دستگیری و تکمیل تحقیقات، حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

دستگیری ضارب اصلی حادثه میدان دانش ایلام

سرهنگ همتی با بیان اینکه شامگاه روز پنجشنبه هفته پیش (یازدهم مردادماه) دو جوان با اسلحه ساچمه زنی در میدان دانش شهر ایلام با هم درگیر شدند، یادآور شد: در این حادثه دو نفر زخمی و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله تلاش‌های ویژه‌ای برای دستگیری عاملان این حادثه آغاز شد، خاطرنشان ساخت: با تحقیقات گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ضارب اصلی این درگیری در همان ساعت های اولیه درگیری دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از عاملان حادثه میدان دانش ایلام همچنان متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سرهنگ امیر همتی تاکید کرد: بر اساس شواهد و قرائن؛ علت و انگیزه عوامل این درگیری، اختلافات و مسائل شخصی و خانوادگی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.