قدس انلاین : تیم فوتبال مشکی‌پوشان که در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد، بعد از حواشی فراوان از امروز تمرینات خود برای شرکت در رقابت‌های لیگ دسته یک را آغاز کرد.

تمرینات تیم فوتبال مشکی‌پوشان آغاز شد
 تیم فوتبال مشکی‌پوشان که در پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته با 15 امتیاز به‌عنوان تیم آخر جدول به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، بعد از وقفه طولانی و مشخص نبودن وضعیت مالکیت این تیم از امروز تمرینات خود را با حضور سرمربی جدید خود، علی حنطه آغاز کرد.

در تمرین امروز که از ساعت 15 در زمین تمرین حجاب مشهد آغاز شد، محمدرضا عباسی مالک باشگاه، محمد مهدی برادران ریاست هیأت فوتبال خراسان رضوی و امیر فیروزیان فرمانده پشتیبانی شمال شرق کشور حضور داشتند.

در تمرین امروز که بیشتر مربوط به انتخاب بازیکنان تستی بود حدود 50 بازیکن حضور داشتند که زیرنظر حنطه تمرین کردند.

تمرینات مشکی پوشان از فردا با حضور نفرات اصلی ادامه پیدا می‌کند.

در آغاز تمرین امروز که حدود 30 هوادار تیم مشکی‌پوشان نیز در آن حضور داشتند، قربانی انجام شد و بازیکنان و کادر فنی بعد از عبور از روی خون وارد چمن شدند.  

در آغاز تمرین امروز رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تلاش‌های زیادی انجام شد تا امتیاز این تیم از استان خارج شود، اما از همان ابتدا با این موضوع مخالفت کردیم و این تیم که متعلق به مشهد و جوانان این شهر است را حفظ کردیم.  

همچنین در تمرین امروز با موافقت هاشم حسینی مدیرعامل مشکی‌پوشان، امیر فیروزیان رئیس هیأت ورزش‌های باستانی به‌عنوان عضو جدید هیأت مدیره این تیم منصوب شد.  

حسین بادامکی کاپیتان با تجربه مشکی‌پوشان نیز در تمرین امروز حضور داشت و در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک برای مشکی‌پوشان به میدان می‌رود. 

در حاشیه تمرین امروز از سوی هواداران مشکی‌پوشان چند بنر خطاب به رئیس و اعضای شورای شهر مشهد وجود داشت که از آنها برای بهبود اوضاع مشکی‌پوشان تقاضای کمک و رسیدگی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.