گیلان- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: جهاد دانشگاهی گیلان از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بسیار خوبی برخوردار است و با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها می‌توان در جهت شناخت مشکلات زیست محیطی استان گام برداشت.

پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور از ظرفیت‌های مهم گیلان

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی  محیط زیست گیلان ، قربانعلی محمدپور ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به جهادگران استان، گفت: جهاد دانشگاهی دارای سابقه چند ساله است و به طور قطع می‌تواند، در بسیاری از مسائل زیست محیطی با دانش و توان علمی خوبی که دارد، راهگشا باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ادامه‌ داد: برای پژوهش در رفع مشکلات زیست محیطی رودخانه‌های استان، بهبود وضعیت تالاب‌ها، تعاملات زیادی با جهاد دانشگاهی گیلان داشتیم و همچنان متقاضی برخورداری از ظرفیت‌های آن هستیم.

محمدپور با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در گیلان مستقر است و از ظرفیتهای مهم استان محسوب می‌شود، تصریح‌ کرد: با استفاده از اساتید مجرب و پژوهشگران پرتلاش این پژوهشکده گامهای موثرتری می‌توان در جهت بهبود و برنامه‌ریزی حفاظت از محیط زیست گیلان برداشت.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیتهای پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان، راه استان را در حرکت بر ریل توسعه هموارتر می‌سازد.

محمدپور تصریح کرد: اداره کل محیط زیست گیلان اعلام آمادگی می‌کند که به طور مستمر از همکاری و تعامل دستگاههای دولتی و مراکز علمی و پژوهشی نظیر جهاد دانشگاهی به خصوص پژوهشکده محیط زیست کشور که در رشت واقع است، بهره‌مند شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: در طول چند سالی که در گیلان به سمت مدیریت حفاظت محیط زیست استان منصوب شده‌ام، از تعاملات با این نهاد راضی هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.