قراردادی که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در هیأت فوتبال تبریز ثبت کردند، عدد یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را نشان می‌دهد اما پرداختی چیز دیگری است و هیچ کس هم باور نمی‌کند که این دو بازیکن با آن یال و کوپالی که داشتند، با چنین دستمزدی با تراکتورسازی قرارداد منعقد کنند.

قرارداد ۸۵۰ هزار دلاری کاپیتان‌های تیم ملی با عابربانک جدید

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، اگر به قراردادهای فصل پیش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس نگاهی بیندازیم می‌بینیم که بسیاری از بازیکنان فصل قبل سرخابی‌ها دستمزدهایی بالاتر از این عدد دریافت کرده‌اند. شجاعی و دژاگه وقتی بعد از توافق اولیه با زنوزی، مدیرعامل متمول باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد خود را به ثبت رساندند روایت‌های متفاوتی از رقم واقعی دریافتی‌شان از این باشگاه به گوش رسید. داستان‌هایی شگفت انگیز از قراردادی که بی‌گمان بزرگ‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران تا کنون محسوب می‌شود. 

قیمت شجاعی و دژاگه با هیچ معیاری یک و نیم میلیارد تومان برای یک فصل نیست و قطعاً مدیرعامل پولدار باشگاه تراکتورسازی تبریز باید سرکیسه را خوب شل کرده باشد که این دو بازیکن راضی به حضور در تیمش شده باشند. زنوزی از کنار عقد قرارداد با شجاعی و دژاگه یقینا به دنبال کارهای تبلیغاتی هم هست اما آیا این دو بازیکن ارزش پرداخت مبلغی حدود ۱۶ میلیارد تومان را داشته‌اند؟! آری، ۱۶ میلیارد تومان! درباره دریافتی واقعی شجاعی و دژاگه از رقم   ۸۵۰ هزار دلار صحبت به میان آمده است! رقمی که بی‌ربط با دستمزد این دو بازیکن در فوتبال اروپا نیست. 

۸۵۰ هزار دلار را اگر با دلار حدود ۱۰هزار تومان محاسبه کنیم رقمی در حدود  ۸ و نیم میلیارد تومان می‌شود. شاید باورش در فوتبال ایران سخت و دشوار باشد اما این دستمزد به واقعیت نزدیک است. البته شایعه دیگری هم حول وحوش قرارداد این دو بازیکن چرخ می‌زند؛ اینکه علاوه بر دریافت یک و نیم میلیاردی که در قراردادش ثبت شده، برای آنها تا سقف ۳ میلیارد تومان آپشن گذاشته شده است و قرار نیست آن ۸۵۰هزار دلار را بگیرند اما داستان پرداخت ۸۵۰هزار دلار بسیار به واقعیت نزدیک‌تر است. زنوزی را باور کنید!

او با حساب بانکی حیرت انگیزی گام به عرصه تیمداری تراکتورسازی تبریز گذاشته است. شاید او فوتبال ایران را بیش از این حیرت زده کند. دیشب سایت باشگاه تراکتورسازی خبر داد که بیش از پنج هزار نفر برای تماشای تمرین تراکتور به محل تمرین این تیم رفتند. در حالی که زمین تمرین برای این تعداد هوادار گنجایش ندارد. به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور برای خرید این دو بازیکن به نوعی در حال بزرگنمایی است تا هزینه‌های خرید را توجیه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.