جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که رفتارهای منفی جنبش فتح و تداوم هجمه های رسانه ای آن با هدف سنگ اندازی در مسیر به ثمر نشستن هرگونه تلاش ملی، مصری، منطقه ای و بین المللی در زمینه برقراری وحدت ملی و پایان یافتن رنج و محنت های ملت فلسطین در نوار غزه صورت می گیرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، حماس امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، تاکید کرد که حماس در راستای پایان بخشیدن به رنج و محنت ها و گرفتاری های مردم نوار غزه تلاش می کند، لذا رهبران این جنبش با همکاری و هماهنگی تمامی محافل ملی فلسطین، برادران مصری و مسئولان بین المللی تلاش های گسترده ای را برای لغو محاصره نوار غزه، پایان بخشیدن به مجازات های اعمال شده بر مردم این منطقه، برقراری وحدت و آشتی ملی و برخورداری فلسطینیان از امنیت و آسایش انجام می دهند.
حماس در این بیانیه رفتارهای نسنجیده جنبش فتح و هجمه های رسانه ای آن علیه طرح های مربوط به تحقق وحدت ملی و لغو محاصره غره را محکوم و تقبیح کرد.
لازم به ذکر است که قاهره به تازگی میزبان نشست های گسترده ای برای بررسی پرونده های آشتی ملی و بحران های انسانی باریکه غزه است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.