ایلام- سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: قطعی آب در برخی مناطق ایلام ناشی از قطعی برق در چاه های آب است.

قطعی آب ایلام ناشی از قطعی برق چاه‌هاست

افشین مظاهری روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در تابستان جاری وضعیت آب استان، نسبت به سال گذشته و حتی نسبت به دیگر استان ها وضعیت مطلوبی دارد، اظهارداشت: یکی از مشکلات عمده آب و فاضلاب استان ایلام وجود لوله های قدیمی و پوسیده بوده که بعضاً در عمق زمین باعث هدر رفت فراوان آب می گردید که بخش اعظمی از لوله های انتقال آب به مشترکین تعویض شده است.

وی با اشاره به بروز شکستگی لوله های آب در عمق زمین در مناطق بافت فرسوده شهر ایلام، افزود: مناطقی همچون بلوار جمهوری، خیابان شهید چمران و شهید مطهری ایلام همواره با کمبود آب مواجه بودند که با اصلاح شبکه آبرسانی و رفع کامل شکستگی لوله آب در خیابان پاسداران، مشکل آب این مناطق حل شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قطعی آب در برخی مناطق را ناشی از قطعی برق در چاه ها و تصفیه خانه آب عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با وجود قطعی برنامه ریزی شده برق در استان، با تلاش همکاران توانسته ایم آب مورد نیاز شهروندان و مشترکین را تأمین کنیم.

افشین مظاهری اعتبارات محدود را از عمده مشکلات اجرای طرح های آبرسانی در مناطق شهری دانست و یادآور شد: در حال حاضر بودجه سال جاری به این دستگاه تزریق نشده و در صورت تحقق بودجه بیش از ۸ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر ایلام اجرا خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.