یزد - فرمانده انتظامی استان یزد گفت : استان یزد یکی ازاستان های است که از لحاظ امنیتی جزواستان های است که دررده خوبی قرار دارد و این امنیت مرهون تلاش های همه دستگاه های استان اعم از نیروهای انتظامی مردم و رسانه ها بوده است .

بخشی از امنیت استان یزد مرهون تلاش رسانه‌هاست

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، سردار ایرج کاکاوند پیش ازظهردوشنبه درمراسم تجلیل ازخبرنگاران شهرستان یزد با گرامی داشت یاد وخاطره شهید صارمی و شهدای انقلاب و شهدای نیروی انتظامی اظهارداشت: رسانه از مهمترین دستگاه هایی هستند می توانند در انعکاس اخبار و رویدها به مسئولین استان نقش مهمی ایفا کنند و می توانند بسیاری از مشکلات جامعه را به گوش مسئولین امر برسانند .

وی افزود : اصحاب رسانه دربرخی ازموارد راهگشای دغدغه های نیروی انتظامی بوده وهمکاری بسیارخوبی با این نیروداشته اند وبسیاری ازرسانه های استان با تعهد کاری واز دریچه صداقت و امانت داری بسیاری ازمعضلات را به ما معرفی کردند ومهمترین هدف ما دراین مجموعه این بود که ارامش وامنیت را به مردم خوب استان یزد هدیه کنیم .

فرماندهی انتظامی استان گفت: یزد یکی از استان های است که در حوزه امنیت و ارتقاء این شاخص در رده خوبی قرار دارد وبخشی از این امنیت به همت رسانه ها برمی گردد که دغدغه و مشکلات و دردهای جامعه را بازگو می کنند .

 این مسئول که روزهای پایانی خدمت خود را در استان سپری می کند افزود : دردوران 4ساله تصدی خود دراین استان بسیاری از اقدامات انجام شد و بسیاری از اقدامات انجام نشد و دراین مدت بیش از90درصد خودروهای کلانتری های استان نوسازی و چند کلانتری درسطح استان نوسازی و بازسازی شده و در زمینه برخورد با اتباع بیگانه غیر مجاز نیز اقدامات خوبی صورت گرفت .

 کاکاوند خاطر نشان ساخت : مردم یزد که مردمی متدین و دین دار بوده اند خاطرات بسیار خوبی دارد و این استان هموراه در کشور از استان ها ی با امنیت کشوربوده است .  

در پایان این مراسم از خبرنگاران استان یزد به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.