کرج- رئیس اتحادیه لبنیات فروشان کرج از افزایش ۲۰ درصدی قیمت لبنیات سنتی خبرداد و گفت: به زودی قیمت جدید برای محصولات لبنی سنتی اعلام خواهد شد.

لبنیات سنتی ۲۰ درصد گران می‌شود

امرالله سرحدی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهار کرد: در حالی که سازمان حمایت از تولیدکنندگان افزایش ۳۲ درصدی را برای محصولات لبنی در نظر گرفته بود اما اتحادیه لبنیات فروشان برای لبنیات سنتی ۲۰ درصد افزایش قیمت را تعیین کرده است.

وی با بیان این که عرضه شیر خام در فروشگاه‌های عرضه لبنیات متوقف خواهد شد، گفت: با توجه به افزایش بیماری تب مالت و با اعلام اداره دامپزشکی عرضه شیر خام و برخی محصولات لبنی که از شیر خام تولید می‌شوند متوقف خواهد شد.

رئیس اتحادیه لبنیات فروشان کرج ادامه داد: در صورتی که شیر از حالت خام بودن خارج شود، عرضه آن بلامانع خواهد بود این در حالی است که این موضوع برای سایر محصولات لبنی نیز صدق می‌کند.

سرحدی در خصوص حساسیتی که برای عرضه شیر خام ایجاد شده است گفت: تاکنون هیچ گونه شکایتی در خصوص فساد شیر یا سایر محصولات لبنی دریافت نکرده ایم اما با توجه به افزایش شیوع برخی بیماری ها باید به نکات بهداشتی توجه شود.

وی در خصوص عمده ترین تخلفات فروشگاه های عرضه لبنیات در سطح شهر کرج گفت: باتوجه به بازرسی همه روزه که از ۸۰ فروشگاه عرضه لبنیات در کرج  وبه نوبت انجام می شود شاهد تخلف چندانی نیستیم این در حالی است که آلودگی میکروبی را می توان عمده ترین تخلف در میان آن‌ها دانست که به جدیت با خاطیان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.