قدس انلاین : سرمربی تیم پدیده گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای سعید جلالی رخ داد به دنبال جذب یک گلر خواهیم‌بود.

گل‌محمدی: پرونده پدیده در نقل و انتقالات بسته نشده

 یحیی گل‌محمدی در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: نیمه اول شاید خیلی خوب بازی نکردیم، اسیر بی‌تجربگی خودمان در مباحث دفاعی شدیم و گل راحتی خوردیم. این مدل گل خوردن کار را سخت‌ می‌کند. 

وی افزود: در نیمه دوم با اینکه 10 نفره بودیم و شرایط خوبی نداشتیم، اما بازیکنان با شرایط جوی و زمین آشنا شدند و توانستند توپ و میدان را به دست بگیرند و از موقعیت‌ها هم به خصوص در دقایق پایانی به بهترین شکل استفاده کردند. 
سرمربی پدیده تصریح کرد: بازیکنانم تا آخرین لحظه جنگیدند و در نهایت مزد زحماتشان را گرفتند. به هر حال هفته‌های آغازین لیگ برتر است و شاید با آنچه که ایده‌آلمان است فاصله داریم. هرچه بیشتر بازی کنیم به هماهنگی بهتری می‌رسیم. از نتیجه با توجه به شرایطی که وجود داشت، راضی هستم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. این برد متعلق به آنان است و زحمات زیادی برای رسیدن به این سه امتیاز کشیدند. به شخصه از بازیکنانم درس ایستادگی گرفتم.
گل‌محمدی در رابطه با آمادگی بدنی خوب بازیکنانش گفت: شرایطی که مد نظر خودمان بود و استراتژی تیم ما بود، این بود که از همان هفته نخست در شرایط مسابقه باشیم. در مقابل پرسپولیس هم به گمان من اصلا شایسته باخت نبودیم و حتی می‌شد برنده باشیم. یک سری اتفاقات قبل از بازی رقم خورد که همه می‌دانیم. بازیکن ذخیره نداشتیم و خلع سلاح شده‌بودیم.
وی افزود: عاقبت هم این شد که سه امتیاز را از دست دادیم. شاید اگر تعویض داشتیم، می‌شد بازنده نباشیم ولی شرایط بازی دوم خیلی بهتر شد. روی نیمکت دستمان بازتر بود و با اینکه 10 نفره شدیم اما توانستیم تغییر سیستم دهیم و نیروی هجومی تیم را بیشتر کردیم. خوشبختانه توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم.
سرمربی پدیده در خصوص تعویض طلاییش در مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: مربیان همیشه در خصوص تعویض در منگنه قرار دارند و خیلی نمی‌توان به این قضیه استناد کرد. ممکن هم بود که این تعویض‌ها جواب ندهند و کار در نیاید. 
وی در رابطه با جدال هفته سوم پدیده گفت: بازی با نفت آبادان مثل سایر رقابت‌ها سختی خاص خود را دارد. نفت آبادان تیمی است که چه در ضد حمله و چه در انتقال به فاز دفاعی سرعت عمل خوبی دارد. هفته‌های نخست لیگ است و تابحال بیشتر از 50 درصد امتیازها را کسب نکرده‌ایم. برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم اما باید باهوش عمل کنیم. یک سری ایراد هم در تیم پدیده وجود دارد که باید اصلاح شود. هرچند یک سری مشکلات مالی وجود دارد اما بازیکنانم با تمرکز و انرژی به بازی آتی فکر می‌کنند و با جان و دل برای نماینده خراسان تلاش می‌کنند. 
گل‌محمدی در خصوص غایبان تیمش اظهار کرد: سه بازیکن را به خاطر حضور در تیم ملی امید در اختیار نخواهیم‌داشت. وضعیت حسین مرادمند هم هنوز مشخص نیست و باید ببینیم امکان استفاده از وی را داریم یا نه؟ یک مهاجم برزیلی هم جذب کردیم که بدنش عقب است و حداقل 2 هفته دیگر کار دارد. برخی از بازیکنان جدید هم هنوز شرایط صد در صدی ندارند اما در ادامه قطعا به کارمان می‌آیند.
وی در رابطه با ادامه فعالیت پدیده در فصل نقل و انتقالات گفت: به جز پست دروازه در بقیه پست‌ها نفرات خوبی داریم. با توجه به اتفاقاتی که برای جلالی رخ داد، باید ببینیم چه گزینه‌هایی وجود دارند و باید گلر جذب کنیم.
سرمربی پدیده در پایان خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: بعد از بازی با پرسپولیس برخی مدعی شدند که تیم خراسانی هواداری ندارد. این تیم متعلق به فوتبال خراسان و مردم مشهد و فکر می‌کنم در بازی با نفت آبادان انشالله شاهد حضور گسترده هواداران خواهیم‌بود و آنها ثابت خواهندکرد که چنین ادعایی اشتباه است و فوتبال خراسان هواداران زیادی دارد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.