ویلیان برای اولین بار اعلام کرد که با وجود شایعات بسیاری که درباره‌ی ترک چلسی توسط او مطرح می‌شود، می‌خواهد در این تیم بماند.

ویلیان سکوت خود را شکست: در چلسی می‌مانم

به گزارش قدس آنلاین،ویلیان در عین حال اعلام کرد عاملی که در تصمیم‌گیری او برای ماندن در چلسی نقش داشته تعویض آنتونیو کونته با مائوریتسیو ساری بوده است. دیروز در مسابقه‌ی کامیونیتی شیلد که بین چلسی و منچسترسیتی برگزار شد و با شکست ۲-۰ چلسی به پایان رسید، ساری ویلیان را که ابتدا روی نیمکت نشسته بود به میدان فرستاد. ویلیان این هفته، چند روز دیرتر از موعد، از تعطیلات پس از جام جهانی خود به لندن و اسمفورد بریج بازگشته بود.


بعد از آنکه اعلام شد ویلیان با بارسلونا در حال مذاکره بوده، خبرهای زیادی درباره‌ی این ستاره‌ی برزیلی مطرح شد اما در نهایت انتقال او به باشگاه کاتالان ملغی شد. با این همه، همچنان شایعات زیادی درباره‌ی پیوستن ویلیان به یونایتد و ژوزه مورینیو مطرح است.


ویلیان بعد از قهرمانی با چلسی در رقابتهای اف‌ای کاپ یا همان جام حذفی انگلیس، در اینستاگرام تصویری از کونته، سرمربی سابق چلسی به اشتراک گذاشته و روی تصویر چندین اموجی به شکل جام چسبانده بود. مشخص بود که ویلیان به کونته به دلیل ناکامی‌اش در فتح جام طعنه زده بود. حالا هم که ویلیان رسماً اعلام کرد به دلیل رفتن کونته و آمدن ساری، در چلسی مانده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.