مجتهد افشاگر توییتری فاش کرد حساب کاربری که در توییتر، کانادا را به انجام عملیات تروریستی در این کشور تهدید کرده بود متعلق به سعود القحطانی مشاور دیوان پادشاهی عربستان است.

مشاور دیوان پادشاهی عربستان پشت تهدید کانادا به «اقدام تروریستی»

به گزارش قدس آنلاین،بعد از اخراج سفیر کاناد از ریاض توسط عربستان، یک حساب کاربری رسمی نزدیک به دولت عربستان تحت عنوان «اینفوگرافی عربستان» تصویری منتشر کرده بود که برخی خبرنگاران و کارشناسان رسانه ای آن را تهدید کانادا به انجام عملیات تروریستی مشابه عملیات ۱۱ سپتامبر تعبیر کرده بودند.

این حساب کاربری تصویری از شهر تورنتو را منتشر کرده بود که یک هواپیما در آسمان به یکی از برج های این شهر نزدیک می شود و در ادامه نوشته بود که در عربی مثلی هست با این مضمون که فردی که در اموری که به او ارتباطی ندارد دخالت می کند، با نتایجی مواجه خواهد شد که او را خوشحال نخواهد کرد.

به گفته وزارت رسانه عربستان این حساب کاربری بعد از انتقادهایی که از آن شده بود توسط وزارت رسانه عربستان مسدود شده است و این وزارتخانه تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

اما مجتهد فعال و افشاگر عربستانی در توییتر در واکنش به این حساب کاربری و ماجرای تهدید کانادا، تأکید کرده که این حساب متعلق به «سعود القحطانی» مشاور دیوان پادشاهی عربستان است و توسط او اداره می شود. 

مجتهد گفته القحطانی پیش از این نیز او یکبار ضمن معرفی این حساب از عملکرد آن حمایت کرده است. القحطانی که در توییت های مجتهد با لقب «دلیم» معرفی می شود از افراد نزدیک به «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.