حمیدرضا گرشاسبی یکی از مدیران بازنشسته فوتبال ایران است که حالا با تصویب قانون منع فعالیت بازنشستگان باید با مسوولیت خود خداحافظی زودهنگامی داشته باشد، هرچند نزدیکان او می‌گویند او از پرسپولیس نمی‌رود .

جانشین گرشاسبی کیست؟

قدس آنلاین - سینا حسینی : موضوع ممنوعیت فعالیت مدیران بازنشسته در ورزش کشور همچنان به عنوان یکی از داغ ترین سوژه های ورزشی از سوی رسانه های دنبال می‌شود، پس از انتشار فهرست پنجاه و چند نفره از مدیران کلیدی ورزش ایران به عنوان مدیران بازنشسته بحث کناره گیری آنها با جدیت مطرح شد تا گمانه زنی‌ها در این رابطه در محافل ورزشی به یکی از موضوعات اصلی تبدیل شود اما نکته جالب توجه این است که با وجود تاکید مجلس برای اجرای این تصمیم ، برخی مدیران که علاقه ای به کنار رفتن از حوزه مدیریت در ورزش ندارند اصرار دارند با کمک گرفتن از تبصره‌های قانونی می‌توانند همچنان در ورزش کشور فعالیت داشته باشند.

اما به نظر می‌رسد به محض تائید این قانون در شورای نگهبان راه های فرار مرسوم برای مدیران بازنشسته محدود شود و دیگر مدیران بازنشسته نتوانند به راحتی این قانون را دور بزنند، یکی از مدیرانی که در حال حاضر بحث کنار رفتن وی از مسوولیت کنونی‌اش داغ شده است، حمیدرضا گرشاسبی مدیر باشگاه پرسپولیس است!

گرشاسبی که پس از خروج طاهری از این مجموعه به عنوان جانشین موقت طاهری مسوولیت اجرایی باشگاه را برعهده گرفت حالا با تصویب این قانون باید خداحافظی زودهنگامی با سرخ پوشان پایتخت داشته باشد اما برخی نزدیکان او معتقدند که گرشاسبی برکنار نمی‌شود چون از تبصره ایثارگران استفاده می‌کند اما در آن سو عده ای می‌گویند خروج او قطعی است و به زودی یکی دیگر از مدیران سابق پرسپولیس مسوولیت اجرایی امور را در این باشگاه به دست خواهد گرفت.

اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس شانسی برای بقا در این پست دارد یا نه، یک بحث است و بحث مهم‌تر، تلاش‌ برای انتخاب و معرفی هر چه زودتر جانشین او. همین که حذف سهمیه‌ ایثارگری برای بازنشسته‌ها به تصویب رسید، رسانه‌ها گمانه‌زنی برای انتخاب جانشین حمیدرضا گرشاسبی را آغاز کردند و عجیب اینکه فهرست‌شان پر بود از نام‌های آشنایی که در تمام این سالها برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گزینه می‌شدند.

یعنی واقعا اگر قراری هم بر تغییر هست، می‌خواهیم به عقب برگردیم و به مدیرانی که سال‌ها پیش در پرسپولیس امتحان خود را پس داده‌اند، اعتماد کنیم؟ همین تغییر به خودی خود برای به دردسر انداختن پرسپولیسی که ثبات،شاخص‌ترین ویژگی‌اش است و حتی بی‌پولی و محرومیت نقل و انتقالاتی هم نتوانسته به زمین بزندش، کفایت می‌کند اما قسمت بد ماجرا این است که این اتفاق تیم آماده‌ برانکو را به حاشیه می‌برد. هنوز البته این مصوبه‌ مجلس به تایید شورای نگهبان نرسیده و تنها در صورت تایید آن است که حمیدرضا گرشاسبی مجبور به ترک صندلی مدیریتش در پرسپولیس می‌شود. با این حال شایعه‌ها که انگار برای برکناری سرپرست باشگاه پرسپولیس عجله دارند، از حالا دست به کار شده‌ و ‌مدیر بعدی این باشگاه را معرفی کرده‌اند؛ یک مدیر فوتبالی نام‌آشنا که سابقه فعالیت در پرسپولیس را هم دارد و می‌گویند وزارت ورزش با او وارد مذاکره شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.