رئال مادرید، از لباس سوم خود که با استفاده از زباله‌های پلاستیکی بیرون آورده شده از اقیانوس‌ها تولید شده، رونمایی کرد.

دوست داشتنی ترین پیراهن رئال در تاریخ

به گزارش قدس آنلاین، لباس سوم جدید رئال مادرید که توسط شرکت پارلی اوشن پلاستیک در همکاری با آدیداس، و از زباله‌های بازیافت شده از اقیانوس‌ها تولید شده در شهر نیویورک توسط مارسلو، گرت بیل، کریم بنزما و دیگر ستاره‌های رئال مادرید، رونمایی شد.

لباس جدید رئال مادرید که هم‌اکنون در فروشگاه‌های آدیداس در سراسر دنیا قابل دسترسی است بخشی از تلاش جدیدی است که برای تولید لوازم و پوشاک ورزشی از زباله‌های پلاستیکی جمع‌آوری و بازیافت‌شده از اقیانوس‌ها در حال انجام است. زباله‌های پلاستیکی‌ای که بعد از جمع‌آوری و بازیافت به لباسها و کفش‌های ورزشی باکیفیت تبدیل می‌شود.


سیریل گاچ از شرکت پارلی اوشن پلاستیک در مورد این همکاری گفت:" رئال مادرید قدرت آن را دارد که پیام ما را به گوش همه‌ی مردم دنیا برساند. آنها پیام زیست‌محیطی ما را با هواداران انبوه‌شان در گوشه و کنار دنیا منتقل کرده و با استفاده از تصمیم‌ها و اقدامات‌شان، هدف ما را محقق می‌کنند".


رنگ لباس جدید رئال با استفاده از ترکیب تُن‌های مختلف رنگ صخره‌های مرجانی طراحی شده است، صخره‌های مرجانی‌ای که با افزایش آلودگی دریاها به خصوص با پلاستیک‌های غیر قابل تجزیه، در معرض تهدید قرار دارند.


البته همکاری شرکت پارلی با رئال مادرید به سال گذشته برمی‌گردد. در فصل گذشته رئال مادرید و بایرن مونیخ، برای اولین بار لباسهای تولیدی این شرکت را که با همکاری آدیداس از زباله‌های پلاستیکی اقیانوسی ساخته شده بود را به تن کردند. لباسهای پارسال پارلی برای بایرن مونیخ به رنگ قرمز و برای رئال مادرید به رنگ لباس اول این تیم، سفید بود. شرکت پارلی سال گذشته هدف خود را فروش دو میلیون کفش تولید شده از زباله‌های اقیانوسی و همچنین فروش تعداد زیادی پیراهن باشگاه‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در فروشگاه‌های آدیداس اعلام کرده بود.


انتظار می‌رود رئال مادرید در جریان تور پیش‌فصل خود در آمریکا، این لباس جدید را روز سه‌شنبه در دیدار با رم که در شهر نیوجرسی برگزار خواهد شد، به تن کند.


سفیدهای مادرید بعد از این بازی در سوپرجام اسپانیا به مصاف رقیب همشهری‌شان اتلتیکو مادرید رفته و سپس با یک بازی خانگی در مقابل ختافه، فصل جدید لالیگا را آغاز می‌کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.