کرج- رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج با بیان اینکه اعتراضات اخیر منطقه رجایی شهر کرج باعث تشدید کسادی بازار شد گفت: اتفاقات رخ داده سبب شد کسبه ناچار به تعطیلی فروشگاه‌های خود در ساعات عصرگاهی شوند.

اعتراضات اخیر به کسادی بازار پوشاک دامن زد/همکاری فروشگاه‌ها در جمع‌آوری مانتوهای جلو باز

اسماعیل صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حدود ۲ هزار واحد صنفی مختلف در منطقه رجایی شهر در اعتراضات اخیر با انبوهی از مشکلات از جمله چک‌های برگشتی مواجه شده اند.

وی با بیان این که خوشبختانه در شب‌های اخیر کسبه با آرامش بیشتری فعالیت می‌کنند، گفت: حضور نیروی انتظامی و بسیج اتاق اصناف در رجایی شهر موجب شد تا فروشندگان و تمامی اصناف با آرامش خاطری مضاعفی به کسب و کار بپردازند.

دبیر اتاق اصناف کرج ضمن حمایت از صنوف مختلف و محکوم کردن آشوبگران گفت: بدون شک هیچ یک از معترضین در تجمعات اخیر از کسبه نبوده‌اند و از دیگر نقاط به منطقه آمده بودند.

صدیق با اشاره به دستورالعمل اخیر اتحادیه پوشاک برای تمامی فروشگاه‌های عرضه مانتو گفت: اطلاعیه اخیر مبنی بر عدم عرضه مانتوهای جلوباز بود که با همکاری فروشگاه های عرضه پوشاک همراه شده است.

وی ادامه داد: مقرر شد تا تمامی مانتوهای جلوباز در فروشگاه های سطح کرج جمع آوری شود یا این که نوع مدل آن‌ها تغییر پیدا کند همچنین گشت‌های ویژه اتحادیه همه روزه در حال بازرسی از واحدهای عرضه کننده هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با هیچ یک از واحدهای صنفی در رابطه با عرضه پوشاک نامتعارف برخوردی صورت نگرفته چراکه تمامی آن ها نهایت همکاری را با ما داشته‌اند.

صدیق به برخی فروشندگان خیابانی که پوشاک نامتعارف عرضه می کنند اشاره کرد و گفت: برخی دست فروشان قانون را زیر پا گذاشته و پوشاک نامناسب عرضه می‌کنند این در حالی است که فعالیت آن‌ها به اتاق اصناف گزارش داده شده و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک در کنار جمع آوری برخی پوشاک نامناسب دستگاه‌های مربوطه باید بر فرهنگ سازی میان مردم تمرکز بیشتری داشته باشند تا جایی که تقاضای این نوع تولیدات نیز کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.