قدس انلاین : مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی گفت: پرداخت وام به بازنشستگان و وظیفه بگیران در این استان طی دولت تدبیر و امید بیش از 14 برابر افزایش داشته است.

پرداخت وام به بازنشستگان خراسان رضوی 14 برابر شده است

علیرضا کریمدادی روز سه شنبه افزود: پارسال 19 هزار و 292 فقره وام چهار درصدی در مجموع به مبلغ 771 میلیارد و 680 میلیون ریال به بازنشستگان خراسان رضوی پرداخت شد.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در ابتدای دولت یازدهم در سال 1392 تعداد چهار هزار و 721 فقره وام به مبلغ 54 میلیارد و 666 میلیون ریال به بازنشستگان این استان پرداخت شد.
وی تعداد بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی را 43 هزار و 601 نفر عنوان کرد.
کریمدادی از افزایش 82 درصدی پرداخت خسارت بیمه عمر و حادثه در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بابت غرامت هر فرد متوفی طی سال گذشته مبلغ 55 میلیون ریال پرداخت شده که افزایش چشمگیر داشته است.
وی تجهیز خانه امید بازنشستگان در شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار، برگزاری جلسات ماهیانه با کانون بازنشستگان، طراحی وب سایت استانی صندوق بازنشستگی و تاسیس باجه بانک صادرات و اختصاص باجه ویژه بازنشستگان کشوری را از جمله اقدامات انجام شده برای رفاه بازنشستگان برشمرد.
سازمان بازنشستگی کشوری از سازمان‌ های دولتی است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان دولتی خدمات ارائه می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.