برنامه تلویزیونی «رخداد» به تهیه کنندگی ساعد براهیمی و کارگردانی فاطمه یاسینی در روزهای برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

وقوع «رخداد» در شهر دوستدار کودک و نوجوان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، برنامه تلویزیونی «رخداد» به تهیه کنندگی ساعد براهیمی از 9 الی 15 شهریور ماه به طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می پردازد.

این برنامه که از شبکه دو سیما پخش می شود، آیین‌های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه ها و نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم‌ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می دهد. همچنین تهیه گزارش‌های مردمی از جریان نمایش فیلم‌ها در اصفهان و 30 استان دیگر و گزارش بازدید از مناطق تاریخی و دیدنی شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک و نوجوان نیز از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «رخداد» است.

فاطمه یاسینی کارگردانی و زهرا محمودی اجرای این برنامه را برعهده دارند. علی نصراللهی نیز مدیر تولید این برنامه است و خبرنگاران و گزارشگران نوجوان اصفهانی نیز در بخش گزارش این برنامه را همراهی می کنند.

برنامه تلویزیونی «رخداد» برای چهارمین دوره متوالی است که به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.