انتشار یک فیلم دردسر ساز از کانال رسمی باشگاه استقلال باعث عصبانیت بیش از اندازه امیر حسین فتحی از عوامل اجرایی باشگاه به ویژه حوزه روابط عمومی این باشگاه شد تا حدی که گفته می‌شود فتحی پس از این اتفاق قصد دارد با مسببان این اتفاق برخورد جدی کند.

دوباره شادی گل منشوری؛ این بار در استقلال!

قدس آنلاین - سینا حسینی : انتشار یک فیلم دردسر ساز از کانال رسمی باشگاه استقلال باعث عصبانیت بیش از اندازه امیر حسین فتحی از عوامل اجرایی باشگاه به ویژه حوزه روابط عمومی این باشگاه شد تا حدی که گفته می‌شود فتحی پس از این اتفاق قصد دارد با مسببان این اتفاق برخورد جدی کند.

پس از آنکه فیلم شادی گل منشوری بازیکنان استقلال تهران در جریان بازی استقلال - ذوب آهن از طریق کانال رسمی این باشگاه منتشر شد،منتقدان مدیریت باشگاه  استقلال به رفتار ناشایست بازیکنان نیمکت نشین در برابر دوربین ها اشاره کردند و خواستار برخورد مسوولان ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال با بازیکنان هنجار شکن شدند،انعکاس وسیع این اتفاق در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت به همین دلیل پیش بینی می‌شود کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این ماجرا ورود پیدا کنند تا با متخلفان این ماجرا برخورد کنند.

همین موضوع باعث شد مدیر تازه وارد آبی ها امروز در ساختمان باشگاه نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان دهد،گفته می‌شود فتحی بابت اینکه این فیلم از طریق کانال رسمی باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده است به شدت عصبانی است از این رو بعید نیست مسببان این ماجرا از باشگاه دیپورت شوند چون این حرکت ناشیانه به احتمال بسیار زیاد با محرومیت دو بازیکن استقلال در هفته های آتی رو به رو خواهد شد.

نکته جالب توجه اینجاست که مدیران استقلال در برهه کنونی به هیچ وجه نمی‌تواند مدعی شوند چنین ماجرایی رخ نداده است و فیلم توسط منتقدان دستکاری شده است چون فیلم مذکور با زیر نویس رسمی باشگاه استقلال و از طریق کانال رسمی این باشگاه منتشر شده و برای اولین بار از طریق کانال اطلاع رسانی استقلال منتشر شده است به همین خاطر بعید نیست به زودی شاهد اخراج مسببان این ماجرا از باشگاه استقلال باشیم.

اما انگار تبعات این اتفاق به این سادگی برای مدیران استقلال تمام نمی‌شود؛ هواداران تیم پرسپولیس در برهه کنونی با استناد به محرومیت انضباطی دو بازیکن سابق پرسپولیس مدعی شدند آیا همانند بازیکنان سابق این تیم با این دو بازیکن برخورد خواهد شد یا نه ؟ به همین خاطر فشار روی مدیریت باشگاه استقلال بابت این اتفاق و رفتار ناشیانه بازیکنان نیمکت نشین و مسوولان روابط عمومی باشگاه بسیار زیاد شده است!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.