کمیته انضباطی قصد دارد به پرونده تخلف سرمربی سپیدرود ورود کند تا مانع از ادامه حواشی‌ها در شهر رشت میان سرمربی این تیم و هواداران این باشگاه شود.

محرومیت سنگین در انتظار سرمربی جنجالی سپیدرود رشت

قدس آنلاین - اقدامات عجیب و غریب سرمربی سپیدرود رشت در جریان نخستین بازی خانگی این تیم در شهر رشت، همچنان در جمع سوژه های جنجالی فوتبال کشور قرار داد، اما با این وجود شب گذشته خداداد عزیزی در ارتباط تلفنی با عادل فردوسی‌پور بدون این که بابت رفتار ناشایست خود در واکنش به اعتراض هواداران ابراز ندامت کند، تاکید کرد اگر دوباره هم چنین اتفاقی رقم بخورد بازهم همین رفتار را تکرار خواهم کرد!

اظهارنظر خداداد عزیزی در برنامه ۹۰ با واکنش تند هواداران سپیدرود مواجه شده است به همین دلیل کمیته انضباطی قصد دارد به پرونده تخلف سرمربی سپیدرود ورود کند تا مانع از ادامه حواشی‌ها در شهر رشت میان سرمربی این تیم و هواداران این باشگاه شود.

از آنجا که زاهدی فرد، داور سپیدرود - سپاهان خداداد را به دلیل جوسازی کنار زمین از مسابقه اخراج کرد، وی قادر به همراهی تیمش در هفته سوم از روی نیمکت نیست و باید از روی سکوها بازی سپیدرود را تماشا کند.اما به احتمال زیاد محرومیت خداداد به همین یک جلسه ختم نخواهد شد چون کمیته انضباطی قصد دارد با استناد به ماده های ۵۲،۵۳،۵۴ و ۵۹ محرومیت بیشتری برای وی در نظر بگیرد.

هرچند از تعداد جلسات احتمالی محرومیت خداداد عزیزی خبری دقیق در دست نیست اما اگر کمیته انضباطی بخواهد برابر قانون و آئین نامه انضباطی با خداداد رفتار کند و برای وی محرومیت انضباطی در نظر بگیرد در بدترین حالت ممکن هفت جلسه محروم خواهد کرد چون به صراحت در ماده های ۵۴،۵۳،۵۲ و ۵۹ آمده است چنین تخلفی مستحق محرومیتی سنگین است اما با توجه به شرایط بحرانی این تیم و سکوهای ناآرام این تیم احتمال دارد با در نظر گرفتن تخفیف خداداد بین دو تا سه جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

گفتنی است،خداداد عزیزی پس از اعتراض هواداران سپیدرود رشت در واکنش به انتقادهای سکوها لفظ ناشایستی را به کار برد که این موضوع توسط کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.