قدس آنلاین-رضا طلبی:نماینده مردم درگز گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها با قلم خود از ایجاد انحرافات در اذهان عمومی جلوگیری می کنند.

خبرنگاران از ایجاد انحراف در جامعه جلوگیری می کنند

عبدالله حاتمیان در ادامه به قدس آنلاین افزود: اگر مشکلات جامعه توسط خبرنگاران و رسانه‌ها به صورت واقعی بیان و  شفاف‌سازی  شود بدون تردید به سود نظام خواهد بود، زیرا  اهالی رسانه می‌توانند در مشارکت عمومی مردم نقش پررنگی داشته باشند از سوی دیگر این قشر می‌تواند با اعتمادسازی و ایجاد امید در جامعه، یاس و ناامیدی را از مردم دور کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین افت برای یک خبرنگار سیاسی عمل کردن و پرداختن به حاشیه و رها کردن واقعیات و اصل ماجرا می باشد از این رو  خبرنگاران باید از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و با اعتماد سازی بین مسئولان و مردم، پیام ملت را به مسئولان به درستی انتقال دهند، به طوری که در شرایط فعلی کشور یکی از ارکانی که می تواند کمک بسیار زیادی به ایجاد ارامش در جامعه نماید خبرنگاران و رسانه های مردمی می باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت:  مجلس بر تحقق مسائل صنفی، منزلتی، معیشتی و شغلی خبرنگاران که جزو  مطالبه به حق فعالان رسانه ای از مقامات مسوول می باشد تاکید  و تا حصول نتیجه  آن ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.