قدس آنلاین: رییس هیات تنیس خراسان رضوی از سازمان بازرسی کل کشور و واگذاری مجموعه‌های ورزشی به بخش خصوصی گلایه کرد و قانون اساسی را دچار نقص دانست.

متولی تنیس در خراسان از مجموعه ورزشی بی‎‌بهره است

به گزارش قدس آنلاین محمد رضا تدین در خصوص واگذاری مجوعه‌های ورزشی تنیس به بخش خصوصی اظهار کرد: تنها مجموعه‌ای که در اختیار هیات تنیس استان قرار داشت، مجموعه سجاد بود. طبق قانون زمین‌های تنیس را به مزایده عمومی گذاشتند که در نهایت به بخش خصوصی واگذار شد. در این خصوص از عهده اداره کل ورزش و جوانان نیز کاری ساخته نبود.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور زمین‌های بالای ۲۳ میلیون را در یک مزایده به بخش خصوصی واگذار کرد و تنها مجموعه بالای ۲۳ میلیون که به بخش خصوصی واگذار نشد، سالن باغبان‌باشی بود. مجموعه ورزشی سجاد نیز از سوی بخش خصوصی ۱۲۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود.

رییس هیات تنیس خراسان رضوی ادامه‌داد: متولی تنیس در خراسان از زمین تنیس بی‌بهره است. فقط در صورتی که مسابقه رسمی دولتی طبق تقویم فدراسیون داشته باشیم، ناچار به اجاره کردن زمین تنیس از بخش خصوصی هستیم که بخشی از اجاره را اداره کل ورزش و جوانان پرداخت می‌کند.

تدین تصریح کرد: هر ضربه‌ای که با راکت به توپ زده نشود به ازای آن یک نخ سیگار بیشتر روشن می‌شود. در قانون اساسی نقص داریم. چرا زمین‌های ورزشی باید در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرند؟ همانطور که پارک‌ها و میادین شهری در اختیار شهرداری قرار دارد و به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود، مجموعه‌های ورزشی نیز نباید به مزایده گذاشته شود.

وی با توجه به شریاط مطلوب سایر شهرستان‌ها نسبت به مشهد عنوان‌کرد: شهرستان‌های خراسان رضوی نسبت به مشهد در وضعیت بهتری قرار دارند، اما به‌دلیل کمبود بودجه ورزشکاران تمایل چندانی برای همکاری نشان نمی‌دهند. در سایر شهرستان‌های کشور از قبیل استان‌های مازندران و اصفهان باشگاه‌های خصوصی با هیات تنیس استانشان تعامل دارند. در مشهد فقط یک باشگاه تنیس وجود دارد که به هیات تنیس و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مربوط نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.