خبر اختلاف 25 هزار دلاری بشار رسن با باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد قطری‌ها به او شاید دیگر در رسانه‌ها خریدار نداشته باشد اما برانکو را بدجور متوجه خود کرده است.

اختلاف 25 هزار دلاری بشار رسن با مدیران پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، خبر اختلاف 25 هزار دلاری بشار رسن با باشگاه پرسپولیس و پیشنهاد قطری‌ها به او شاید دیگر در رسانه‌ها خریدار نداشته باشد اما برانکو را بدجور متوجه خود کرده است.

آقای سرمربی که بعد از جدایی ستاره‌های تیمش مسوولیت مهمی را روی دوش هافبک عراقی گذاشته، نمی‌خواهد او را هم از دست بدهد و تمدید قراردادش را دوباره به مدیران باشگاه تاکید کرده است. یک ماه باشگاه به توصیه برانکو برای تمدید قرارداد بشار رسن پا پیش گذاشت اما این بازیکن اعلام کرد که تنها به شرط پرداخت مطالبات فصل گذشته‌اش پیشنهاد پرسپولیس را می‌پذیرد که خب با توجه به مشکلات مالی باشگاه، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ایوانکوویچ اما که نمی‌خواهد این ستاره را از دست بدهد، بار دیگر تمدید قرارداد او را به باشگاه تاکید کرده و خواسته که هر چه زودتر کار را تمام کنند اما آیا باشگاهی که هنوز قسط اول بازیکنانش را نداده، موفق به پرداخت مطالبات معوقه بشار رسن و راضی کردن او خواهد شد؟

حالا مشخص نیست چرا مسوولان پرسپولیس در پروسه تمدید قرارداد بازیکن عراقی به این ترتیب عمل می‌کنند و علی رغم توصیه برانکو مشکل بشار رسن را حل نکردند تا خیال برانکو از این بابت جمع شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.