حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: امیدواریم بسته جدید ارزی بتواند برون رفتی برای وضعیت فعلی کشور از مشکلات اقتصادی باشد. تعلل در اجرای این بسته باعث می‌شود روزانه ۱۰۰ میلیون دلار رانت بین کسانی که دسترسی به سامانه نیما دارند، رد و بدل شود.

رد و بدل ۱۰۰ میلیون دلار رانت در صورت تعلل در اجرای بسته ارزی / بسته قبلی موجب تبعات سنگین برای کشور شد

حسینعلی حاجی دلیگانی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» درباره بسته ارزی جدید دولت، اظهار داشت: بسته جدید ارزی دولت، در مجموع اقدام مثبتی بود. گرچه این بسته دارای اشکالاتی هست اما نکته مهم این است که دولت این بسته پیشنهادی را به درستی اجرا کند و محتوای بسته به خوبی به کار گرفته شود. دولت در راستای اجرای این بسته نباید نظارت خود بر این بسته را قطع کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امیدواریم بسته جدید ارزی بتواند برون رفتی برای وضعیت فعلی کشور از مشکلات اقتصادی باشد. این بسته باید در شرایط فعلی هر چه سریعتر اجرایی شود. تعلل در اجرای این بسته باعث می‌شود روزانه ۱۰۰ میلیون دلار رانت بین کسانی که دسترسی به سامانه نیما دارند، رد و بدل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این بسته توسط افراد و کارشناسان مختلف تهیه شده است. گرچه پیشنهادات برخی از گروه‌های تخصصی و انقلابی از چند ماه قبل طرح‌های خود را به رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارائه دادند، اما مسئولان دولتی حرف شنوی نداشته و با لجاجت بسته قبلی را اجرا کردند موجب بروز تبعات سنگینی برای اقتصاد کشور شد.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.