البته، قرار نیست که تا لحظه معرفی رسمی آن‌ها هم صبر کنیم چرا که تا به حال ویژگی‌ها، طراحی، اطلاعات ناچ بالای صفحه و حتی تصاویر زنده از این گوشی و وضعیت Geekbench چیپست Snapdragon 845 آن لو رفته است.

Pixel 3 گوگل در در تاریخ 4 اوکتبر به صورت رسمی معرفی می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرویس FameBit، سرویسی است که تحت نظر گوگل فعالیت می‌کند و وظیفه آن جذب بازار برای محصولات گوگل در قبال اثرات اجتماعی است. این شرکت با سازنده تبلیغات در کانادا قراردادی امضا کرده است تا تیزهای تبلیغاتی با مضمون عکس‌العمل مردم نسبت به Pixel 3 بسازند تا در تاریخ 4 اوکتبر در شبکه اجتماعی YouTube منتشر شود.

بدین ترتیب، با آپلود شدن این ویدئوها در YouTube می‌توان حدس زد که احتمال دارد شرکت گوگل در تاریخ 4 اوکتبر پرچمداران خود یعنی Pixel 3 وPixel 3XL را به صورت رسمی معرفی کند. در این تاریخ، سیلی عظیم از ویدئوهای تبلیغاتی این گوشی را خواهیم دید که واکنش مردم نسبت به این گوشی‌ها را نشان خواهد داد.

البته این تاریخ زیاد غافلگیرکننده نیست. Pixel 2 و Pixel 2XL سال گذشته در همین تاریخ معرفی شدند. نهمین اندروید هم که با نام Pieشناخته شده است، چند هفته قبل از معرفی این دستگاه به صورت رسمی منتشر خواهد شد (احتمالا 20 آگوست) در نتیجه Pixel جدید اولین گوشی خواهد بود که با اندروید 9 Pie تولید خواهد شد.

البته، قرار نیست که تا لحظه معرفی رسمی آن‌ها هم صبر کنیم چرا که تا به حال ویژگی‌ها، طراحی، اطلاعات ناچ بالای صفحه و حتی تصاویر زنده از این گوشی و وضعیت Geekbench چیپست Snapdragon 845 آن لو رفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.