کرج- استاندار البرز با اشاره به اینکه خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند، گفت: امروز نقش رسانه و خبرنگاران همانند یک آیینه تمام قد برای حرکت مسؤولان در مسیر صحیح و شفاف غیرقابل انکار است.

خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند/گفتمان ما در البرز کار و پرهیز از حاشیه است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در سالن همایش های میلاد برگزار شد با تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه خبر افزود:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که شاهد گسترش و فراگیر شدن شبکه های مجازی هستیم باید همه ما به ویژه مدیران به بحث اهمیت سواد رسانه ای توجه کنیم.

نجفی گفت: خبرنگاران می توانند با نگاه خود بسیاری از موضوعاتی را که افراد عادی به سادگی از کنار آن عبور می کنند را دریافت کنند از این رو رسانه ها می توانند بسیاری از مشکلات نادیده را به گوش مسئولان برسانند.

 وی با بیان اینکه رسانه نباید خود و دیگران را متهم کند یا اندیشه خود را به دیگران تحمیل کند افزود: خبرنگاران می توانند با قلم خود به آگاه سازی جامعه کمک شایانی داشته باشند چراکه در جهان امروز ما، پیام ارزش واقعی پیدا کرده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه رسانه عامل انتخاب و انتقال گفتمان است، اضافه کرد: بر این اساس مهم این است که چه گفتمان و چه تصویری انتخاب شود، در این راستا گفتمان ما در البرز کار، کار و کار و پرهیز از حاشیه ها است.

نماینده عالی دولت در البرز گفت: امروزه کشورها و دولت هایی در ترویج ارزش هایشان حرف اول را می زنند که از لحاظ توان رسانه ایی قدرتمند باشند.

نجفی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند افزود: امروز نقش رسانه و خبرنگاران همانند یک آیینه تمام قد برای حرکت مسوولان در مسیر صحیح و شفاف غیرقابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدتی که در البرز بوده ام از رسانه های مختلف با گرایش های متفاوت جز استقلال اندیشه نکته دیگری ندیده ام و بسیاری از توفیقات را مرهون همراهی رسانه‌ها می‌دانم، رسانه‌هایی که وجدان آگاه جامعه اند.

استاندار البرزگفت: کار جهادی و پرهیز از حواشی را جزو اصول اصلی کار خود قرار داده و پاسخ منتقدان را با اقدام و عمل در حوزه حل تنگناها ارائه می دهیم.

این مسئول گفت: اگر در حاشیه ها وارد شویم از اقدام در جهت رشد و توسعه باز می مانیم از این رو از ابتدا با برنامه ریزی دقیق و شناخت مشکلات، موانع و کاستی ها درصدد کسب رضایت مردم البرز برآمدیم چراکه آنها شایسته و سزاوار برترین خدمات هستند.

نجفی افزود: در البرز اقدامات زیرساختی صورت گرفته در ظرف کمتر از یک سال بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده و در این مدت به اندازه چند سال کار انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.