قدس آنلاین: هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل و فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز چهارشنبه با معرفی افراد و تیم های قرآنی برتر در مشهد پایان یافت.

مقام نخست مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش به خراسان رضوی رسید

به گزارش قدس آنلاین، مسئول دارالقرآن کریم اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: مسابقات مذکور از روز یکشنبه هفته جاری در ۲ رده بالا و زیر ۱۵ سال با شرکت ۲۵۰ شرکت کننده آغاز شد.

سروان محمدرضا کشتگر افزود: در پایان مسابقات در بخش فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش، خراسان رضوی با ۱۲ رتبه برتر به مقام نخست دست یافت، استان تهران با ۱۱ رتبه دوم شد و سیستان و بلوچستان با پنج رتبه عنوان سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش برادران هم استان تهران با ۱۸ رتبه برتر اول شد، خراسان رضوی با ۱۰ رتبه به مقام دوم دست یافت و آذربایجان شرقی با پنج رتبه سوم شد.

وی گفت: در بخش خواهران شاغل در نیروی زمینی محوری ارتش هم استان فارس با ۹رتبه، اصفهان با چهار رتبه و تهران با سه رتبه برتر، عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول دارالقرآن کریم اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل و فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش در رشته های حفظ کل، ۲۵ جزء، ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، پنج جزء، سه جزء و یک جزء قرآن کریم، تفسیر، ترتیل، قرائت تحقیق و اذان با هم رقابت کردند که بانوان به جز رشته های اذان و قرائت تحقیق در دیگر رشته ها حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.