شهرکرد-رئیس ستاد اقامه نماز استان با حضور در موسسه فرهنگی قدس از مدیران و خبرنگاران رسانه های اررزشمند روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین تقدیر و تشکر نمودند.

تجلیل رئیس و مدیران  ستاد اقامه نماز استان از روزنامه قدس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین محمد کریمی رئیس ستاد اقامه نماز استان ظهر روز چهارشنبه با حضور در موسسه فرهنگی قدس این روز به یادمانی را به مدیر و کارکنان این مجموعه فرهنگی و رسانه ای تبریگ گفت:
کریمی ضمن تجلیل از خدمات اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی گفت:  در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برحسب ضرورت های اجتناب ناپذیر جوانان، نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و فراموش شدنی نیست.

کریمی با اشاره به اینکه خبر نگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی و ایجاد ساختارهای مناسب اسلامی و دینی در جامعه دارند افزود: اصحاب رسانه باید در فرهنگ ترویج شعائر دینی و خصوصا نماز پیشتاز بوده و مروج فرهنگ نماز و نماز خوانی در جامعه باشند.

کریمی در خاتمه ضمن تشکر از همه فعالان رسانه ای و خبری تاکید کرد،روزنامه قدس و خبر گزاری قدس آنلاین از زیر مجموعه های آستان قدس رضوی می باشد که الحق در ترویج مسائل دینی و فرهنگ نماز و نماز خوانی سهم بسیار عمده و قابل توجهی در عرصه خبر و اطلاع رسانی دارند و شایسته است از این رسانه ارزشی و مقدس بنحو شایسته تجلیل شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان در خاتمه با تشکر از مدیریت موسسه فرهنگی قدس در استان از خبر نگاران و فعالان خبری  این رسانه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه سرپرست موسسه فرهنگی قدس در استان چهار محال و بختیاری،  ضمن تشکر از حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان در موسسه فرهنگی قدس خواستار تشویق و ترغیب دستگاه ها و ادارات مختلفی شد که نماز خانه ای در شان یک نظام مقدس اسلامی دارند و نماز به صورت باشکوه و خود جوش بر گزار می شود.
سعید بیاتی اشکفتکی، شرکت گاز استان را یکی از شرکت های دولتی بر شمرد که نماز اول وقت در این شرکت با عزت و در کمال معنویت و با حضور اکثر مدیران و کار کنان  این مجموعه بر گزار می شود.

شایان ذکر است در این نشست حجت الاسلام عبدی پور معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز و احمد رفیعی وردنجانی مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان نیز حضور داشتند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.