گیلان- مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت : در صورت تامین منابع مالی درصد بهره مندی از نعمت گاز در خانوارهای روستایی به ۹۸ درصد افزایش می باید .

 بهره مندی از نعمت گاز در خانوارهای روستایی به ۹۸ درصد افزایش می‌باید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران و مدعوین، به بیان مختصری از وضعیت گازرسانی در استان گیلان پرداخت.

حسین اکبر با اشاره به نزدیک شده به انتهای عملیات توسعه گازرسانی در استان گفت: هم اکنون صد دردصد مناطق شهری و ۹۳.۵ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند و امیدواریم در صورت تامین منابع مالی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به ۹۸ درصد افزایش یابد.

اکبر ادامه داد: گاز گیلان در جهت تحقق شعار شرکت ملی گاز« رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدامات کیفی گسترده ای را به اجرا رسانده است که از جمله آنها می توان به پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی ۳۴۱۵ ، اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان و ... اشاره نمود.

در ادامه این نشست رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران به بیان خلاصه ای از سوابق تحصیلی و شغلی خود پرداخت و گفت: شرکت ملی گاز دارای بیش از ۱۷ هزار نیروی حراست می باشد و خوشبختانه بجهت حضور در سمت های آموزشی توانسته ام با بیش از ۸۰ درصد این عزیزان دیدار نمایم

مهران پیرایش با اشاره به سخنان مهندس عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در خصوص اعتمادسازی گفت: اعتماد به سختی به دست می آید ولی با یک لحظه غفلت از بین خواهد رفت  فلذا مدیران باید درجهت ایجاد اعتماد در سطح شرکت و جامعه تلاش نمایند.

پیرایش ادامه داد: هر حکومتی دارای سه ابزار اقتصاد، اسلحه و اعتماد می باشد و حکومت ها در شرایط بحران بدون اسلحه و یا اقتصاد می توانند به حیات خود ادامه دهند ولی بدون اعتماد چنین امکانی وجود ندارد به همین علت برای رشد و شکوفایی یک حکومت و یا سازمان اعتماد جامعه و کارکنان به مدیریت امری ضروریست.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به وظیفه اصلی حراست در راستای نگهداشت سرمایه های انسانی و فیزیکی شرکت گفت: حراست بویژه در مورد سرمایه های انسانی در چارچوب ضوابط شرکت در ساعات اداری موارد کنترلی لازم را در جهت پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی اعمال می نماید و حق ورود و دخالت در حریم خصوصی افراد را ندارد.

وی با بیان این مطلب که بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی کشور توسط گاز تامین می گردد، گاز را فراتر از یک کالای مصرفی و سرمایه ای دانست و گفت: هم اکنون گاز مهم ترین انرژی موجود در کشور است و یک کالای استراتژیک محسوب می شود لذا باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با همه توان و ظرفیت در جهت نگهداشت و استمرار آن عمل شود.

پیرایش وزارت نفت و شرکت گاز را یک مجموعه کاملاً فنی و تخصصی دانست و ورود نگاه ها و سلایق سیاسی در این مجموعه ها را یک آسیب عنوان کرد و  گفت: برای رفع مشکلات موجود و رسیدن به موفقیت و تعالی لازم است نگاه های سلیقه ای کنار گذاشته شود و از مدیران شایسته و لایق و متعهد از هر جناحی برای انجام امور استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.