قدس آنلاین-شهردار مشهد در واکنش به مصوبه منع به‌کار گیری بازنشستگان، گفت: ما قانون‌مندیم و به قانون تن می‌دهیم، اما چنین قانونی هنوز وجود ندارد.

 واکنش شهردار مشهد به مصوبه منع به‌کارگیری بازنشستگان

قاسم تقی‌زاده خامسی در نشست خبری شهرداران کلان‌شهرهای کشور که ظهر امروز در هتل همای مشهد برگزار شد، در پاسخ به ایسنا در خصوص مصوبه منع به‌کارگیری بازنشستگان، اظهار کرد: این قانون هنوز تصویب نشده است و امروز نیز آقای کدخدایی گفتند این قانون هنوز در شورای نگهبان تصویب نشده است. باید این قانون تصویب شود تا ببینیم شامل حال چه کسی می‌شود و در حال حاضر با قاطعیت نمی‌توان گفت که شامل حال چه کسانی می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع ما قانون‌مندیم و به قانون تن می‌دهیم، اما چنین قانونی هنوز وجود ندارد.

تقی‌زاده خامسی در پاسخ به پرسشی در خصوص بدهی‌های دولت به شهرداری، تصریح کرد: طلب شهرداری‌ها ازدولت در دو مقوله است، اول اینکه دستگاه‌ها در شهر ساختمان‌هایی ساختند که یا پول پروانه را ندادند یا پایان کار نگرفتند که این از نگاه دولت یک ادعا از سوی شهرداری‌هاست که باید آن را ثابت کنیم که برای این کار آن دستگاه و ذی‌حساب آن دستگاه باید آن را بپذیرد.وقتی آن را پذیرفت این ادعا به طلب تبدیل می‌شود که همه شهرداری‌ها مشغول این کار هستند.

وی افزود: بخش دیگر این است که دولت آن را پذیرفته و آن را پرداخت می‌کند. بنابراین بین ادعا و اثبات فرق است.

شهردار مشهد در خصوص زائرسراهای ارزان قیمت، بیان کرد: خیلی از این پروژه‌ها کار خود را شروع کردند و آن تعدادی که شروع نکردند ما اخطار داده و زمان دادیم که اگر در زمان مقرر نسازند زمین را پس می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.