در حالیکه نوار مرزی باریکه غزه از دو روز پیش شاهد تنش و درگیری های شدیدی میان ارتش رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین بود، سرانجام شب گذشته توافق آتش بس تحت نظارت مصر حاصل شد.

دست یابی به توافق آتش بس در غزه تحت نظارت مصر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، الجزیره به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تحت نظارت مصر به توافق آتش بس دست یافتند و بر این اساس، آتش بس از ساعت ۱۰:۴۵ شب گذشته به وقت فلسطین وارد مرحله اجرا شده است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از یک مسئول صهیونیستی تاکید کرد که تلاش های انجام شده به ویژه از سوی مصر برای بازگشت آرامش به غزه طبق قاعده "آرامش در مقابل آرامش" پیشرفت های زیادی داشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش در حال بمباران نوار غزه است و تاکنون در این جنایت ها ۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

آخرین جنایت این رژیم در غزه به بمباران مرکز فرهنگی سعید مسحال در غرب غزه بازمی گردد که به تخریب کامل این مرکز و زخمی شدن ۱۸ فلسطینی از جمله عکاس شبکه ماهواره ای الاقصی منجر شد.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت ها مناطق صهیونیست نشین به ویژه پایگاه های ارتش صهیونیستی را آماج حملات موشکی خود قرار داد و به گفته رسانه های صهیونیستی، دست کم ۲۲۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است که طی آن ده ها صهیونیست هم زخمی شدند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.