قدس انلاین-رضا طلبی:رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه امام رضا(ع) گفت: مدیران کل ادارات استان فارغ از تقسیم بندی های سیاسی همکاری خوبی با این سازمان داشته اند.

۵۰هزار کارمند بسیجی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند

سیدجواد کمالی  در تحریریه قدس انلاین در گفتگو با خبرنگار قدس انلاین با بیان این مطلب افزود: بسیج ادارات یکی از قدیمی ترین ادارات بسیج کشور است که رسالت سنگینی را نسبت به اقشار کارمند برعهده دارد زیرا باید با بدنه دولت همکاری لازم و مناسب را داشته باشد ودر حال حاضر نزدیک به پنجاه هزار کارمند بسیجی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که در شش حوزه مقاومت در مشهد، بیست و دو حوزه مقاومت در شهرستان ها و چهار گردان در کل استان فعالیت دارند.

وی با بیان این نکته که بسیج ادارات صرفا در راستای کمک به ادارات استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: بسیج ادارات می‌توانند با ارائه ایده‌های جدید از روزمرگی و اتلاف وقت و انرژی در سازمان‌ها جلوگیری کنند و مدیران را در رسیدن به هدف انعطاف‌پذیری کاری و اداری یاری کنند. از طرفی  بسیج بستری را فراهم کرده است تا هر فرد  و با هر نوع استعداد و خلاقیت بتواند در آن حضور پیدا کند و در تعامل اثربخش با دیگر سازمانهای دولتی و تشکل های مردمی دیگر موجودیتی پویا به دست آورد و خود را برای بهره مندی هر چه بیشتر از دانش روز و فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تجهیز نماید.

 سرهنگ کمالی اظهار داشت: بنا به درخواست تولیت محترم آستان قدس رضوی با توجه به گستردگی فعالیت های این استان که بیش از ۶۰ موسسه و مجموعه فعال دارد، یک حوزه  بسیج ادارات   در ساختمان مرکزی استان قدس واقع در چهار راه شهدا تاسیس گردید که تاکنون نزدیک به سه هزار نفر در این حوزه عضو شده اند. همچنین سی پایگاه در مجموعه های مختلف آستان قدس رضوی تاکنون شناسایی شده اند که به تدریج این پایگاه ها تاسیس و به فعالیت خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.