وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنجشنبه آمار شهدا و مجروحان تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه را اعلام کرد که بر این اساس تاکنون ۴ نفر در این تجاوزات به شهادت رسیده اند.

شهادت ۴ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر دیگر در بمباران های غزه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای کوتاه خاطر نشان کرد که در اثر حملات چهارشنبه شب گذشته و امروز پنجشنبه ارتش صهیونیستی به غزه ۴ فلسطینی شهید شده اند که از جمله آنها می توان به یک بانوی فلسطینی باردار به همراه کودک خردسالش اشاره کرد که در این حادثه جنین ۹ ماهه این بانوی فلسطینی نیز جانش را از دست داد.

در این حملات همچنین ۴۰ نفر دیگر هم زخمی شده اند که ۱۸ نفر از آنها عصر امروز پنجشنبه در اثر بمباران مرکز فرهنگی "مسحال" در اردوگاه شاطئ در غرب شهر غزه زخمی شدند و برای مداوا به درمانگاه شفا انتقال داده شدند.

جنگنده های صهیونیستی شامگاه دیروز چهارشنبه نیز دست به جنایت فجیع در دیر البلح زدند که در نتیجه آن "ایناس محمد خماش" (۲۳ ساله) و "بیان" کودک یک و نیم ساله وی به همراه جنین ۹ ماهه اش به شهادت رسیدند.

"علی یوسف غندور" از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" نیز در اثر شلیک موشک توسط یک هواپیمای شناسایی ارتش صهیونیستی به سمت خودروی وی در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به فیض شهادت نائل گشت.

از سوی دیگر، در اثر حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه از دیروز چهارشنبه تاکنون، ۳۱ شهرک نشین صهیونیست زخمی شده اند.

به گزارش منابع قدس اشغالی، ۳۱ شهرک نشین صهیونیست از دیروز چهارشنبه تا شامگاه امروز پنجشنبه به بیمارستان برزیلی شهر عسقلان انتقال داده شده اند که ۷ نفر از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.