دبیر شورای راهبردی مجمع اندیشه مهدویت گفت:هر گامی که در عرصه مهدویت برداشته می ‌شود ما را یک گام به ظهور نزدیک‌تر می‌کند.

پایان "مجمع راهبردی اندیشه مهدویت" در حرم رضوی

 دبیر شورای راهبردی مجمع اندیشه مهدویت در مراسم پایانی  نخستین اجلاس سراسری "مجمع راهبردی اندیشه مهدویت" گفت: مهدویت گنجیه عظیم معارف راهبردی است که متاسفانه به صورت جامع و حد کفایت مطلوب به آن پرداخته نشده است و اکنون به یک قطره از این دریای معرفت اکتفاء کرده ‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: در موضوع مهدویت باید به بُعد مقاومت بیشتر پرداخت و ابعاد سیاسی و عدالت اجتماعی نیز نباید دست خوش غفلت شود.

وی گفت: هر گامی که در عرصه مهدویت برداشته می ‌شود ما را یک گام به ظهور نزدیک‌تر می‌کند.

این استاد حوزه افزود: فعالان مهدوی باید خود را پیروز بدانند، تبیین سبک زندگی مهدوی را از وظایف مهم خود برشمارند و در حوزه تمدن مهدویت بیشتر فعالیت کنند.

وی گفت:در سایه زندگی مهدوی است که جوان مومن انقلابی تربیت می‌ شود، تشکیل خانواده می‌دهد و فرزندش را بر اساس دین تربیت می‌کند.

مراسم پایانی مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در سالن نمایشگاه‌ها و همایشهای روابط عمومی آستان قدس رضوی با حضور عموم شرکت کنندگان در اجلاس برگزار شد.

اجلاس سراسری "مجمع راهبردی اندیشه مهدویت" با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و مجمع راهبردی اندیشه مهدویت از روز چهارشنبه صبح با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از فعالان مهدوی از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی کار خود را به صورت فشرده آغاز کرد و تا پنجشنبه ادامه داشت.

در این اجلاس آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی؛ رییس شورای راهبردی اندیشه مهدویت، حجت الاسلام پناهیان؛ دبیر شورای راهبردی اندیشه مهدویت، محمد علی کریمی؛ مدیرعامل مجمع اندیشه راهبردی، سردار صفایی و اکبری و آقایان رحیم پور ازغدی، عبودتیان و پروفسور زاهدی در مورد مباحث مهدویت سخنرانی کردند.

برنامههای گفتمانی و اندیشهورزی در حاشیه این اجلاس تشکیل و پیشنهادات کاربردی و نوین برای ادامه فعالیت فعالان مهدوی بیان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.