امام‌جمعه موقت تهران گفت: کشور ما با جنگ روانی و اقتصادی دشمن روبه‌رو است، و عده‌ای دست به احتکار می‌زنند، بنابراین باید مجازات چنین افرادی را جدی گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمّد امامی کاشانی، امام‌جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه امروز(۱۹ مرداد) در خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به احتکار برخی اقلام در بازار گفت: از قوه قضاییه تشکر می‌کنم که اعلام کرد با محتکرین برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: کشور ما با جنگ روانی و اقتصادی دشمن روبه‌رو است، و عده‌ای دست به احتکار می‌زنند، بنابراین باید مجازات چنین افرادی را جدی گرفت. در کشوری که در حال جنگ است و دنیای استکبار با آن در جنگ روانی و اقتصادی است.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه قوه قضائیه و ریاست آن، در برخورد با این موارد جدی است، تصریح کرد: به تمام سودجویان می‌گویم که زندگی خودتان و زن و بچه خود را در دنیا و آخرت، سیاه نکنید.

وی ادامه داد: کشور در سایه امام زمان قرار دارد و از تمام این گردنه‌ها عبور خواهد کرد و پرچم آن به دست ولی عصر(عج) خواهد رسید.

امامی کاشانی با اشاره به اظهارات ترامپ گفت: آیا وجدان ایرانی این را می‌پذیرد که عده‌ای ماجراجو سر و صدا رو شروع کنند و یک عده هم فریب بخورند و عکس بگیرند و منعکس کنند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که فشار بیاورند تا ایران مذاکره کند. چه مذاکره‌ای؟ مذاکره‌ای که اهدافش را آنها در نظر گرفته‌اند، ایران زیر بار نمی‌رود و مواضع ما همان است که رهبر معظّم انقلاب اعلام کردند. اگر بر فرض محال هم مذاکره بشود آمریکا زیر آن می‌زند و بساط آن را بر هم می‌زند.

امام جمعه موقت تهران درباره دروغ گویی رئیس جمهور آمریکا گفت: به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن پست، ترامپ در روز بیش از هفت دروغ می گوید.

وی با استناد به سخنی از حضرت مسیح(ع) گفت: کسی که دروغ بگوید ارزش و بها ندارد. 

امامی کاشانی با بیان اینکه آمریکا با قدرت خود و صهیونیست‌ها با توطئه و آل سعود بدبخت با پول خود می‌خواهند دنیای اسلام را به هم بزنند، تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و وحدت کلمه داشته باشیم. مسئولان، مردم و بخش خصوصی، باید وظایف خود را انجام دهند. 

امام جمعه موقت تهران، بیانات رهبر معظّم انقلاب مبنی بر تشکیل یک کارگروه چابک و فعّال درباره مسائل اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم، این دستورالعمل رهبر انقلاب یک تکلیف است که مسئولان باید به آن عمل کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.