یکی از مربیان خانه نشین فوتبال ایران که به تازگی به عنوان سرمربی انتخاب شده در حاشیه تمرین تیمش با یکی از بازیکنان تستی تیمش درگیر شد تا کار به کتک کاری کشیده شود!

کتک کاری مربی فوتبال با بازیکن آزمایشی!

قدس آنلاین : یکی از مربیان خانه نشین شهرستانی که مدت‌ها از فوتبال دور بود، پس از آنکه متوجه شد یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات دسته یک به دلیل مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار دارد به مدیران این باشگاه پیشنهاد داد به شرط آنکه او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، وی حاضر است یک سرمایه گذار را به آنها معرفی کند تا از خطر انحلال نجات پیدا کنند.

پس از انتخاب این مربی خانه نشین به عنوان سرمربی این تیم، وی پیشنهاد داد که از بازیکنان بومی تست بگیرد تا شاید از میان بازیکنان جوان و بدون ادعا بازیکن خوب پیدا کند، در حاشیه یکی از جلسات تست گیری اما اتفاق عجیبی رخ داد!

یکی از بازیکنان که برای شرکت در تست به محل برگزاری تمرینات این تیم آمده بود وقتی متوجه شد آقای مربی او را جواب کرده است با ناراحتی زمین را ترک می‌کند و بیرون از فنس شروع به فریاد کشیدن می‌کند که پس از این اتفاق سرمربی تصمیم می‌گیرد خودش وارد عمل شود تا بازیکن را ارشاد کند!

به همین دلیل آقای مربی در حضور سایر بازیکنان به سراغ بازیکن مذکور می‌رود و با مشت و لگد بازیکن بخت برگشته را مورد نوازش قرار می‌دهد، که با وساطت و دخالت اطرافیان حاضر در این محل ماجرا تمام می‌شود! 

شروع پر حاشیه مربی خانه نشین که از آخرین دوره مربیگری او در فوتبال ایران نزدیک به یک سال می‌گذرد باعث شده حرف و حدیث های زیادی در ارتباط با او به وجود بیاید، البته در کارنامه آقای مربی سابقه چنین اتفاقاتی وجود دارد اما انگار برای او این اتفاقات هیچ اهمیتی ندارد چون پس از مدت ها دوباره به فوتبال برگشته و می‌تواند به این ترتیب در میان چهره های خبرساز قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.