قدس آنلاین: کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری پراکنده برای نواحی شمالی و غربی این استان همراه با کاهش نسبی دمای هوا پیش بینی شده است.

بارش رگباری و کاهش دما در خراسان رضوی پیش بینی شد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: بارشهای رگباری همراه با افزایش ابرناکی و وزش باد شدید از عصر امروز ۱۹ مرداد در خراسان رضوی آغاز می شود و تا روز شنبه آتی ادامه دارد.

وی ادامه داد: روند افزایش دمای هوای خراسان رضوی از امروز متوقف می شود و از روز یکشنبه هفته آتی شاهد کاهش قابل توجه دما در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۳۸ درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: فردا دمای هوا در این شهر تغییر محسوسی ندارد اما روز یکشنبه آتی به میزان شش درجه افت می کند و به ۳۲ درجه کاهش می یابد.

وی گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک در روزهای آتی تداوم دارد و فردا شنبه سرعت وزش باد در استان شدت می گیرد.

فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.