مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نخستین چالش فصل خود در تلویزیون مرتکب اشتباهاتی شدند که در شبکه‌های اجتماعی سوژه هواداران شد!

گاف‌های عددی مدیران سرخابی در تلویزیون

قدس آنلاین: شب گذشته امیر حسین فتحی و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس میهمان برنامه ورزش و مردم بودند. این دو در برنامه ورزش و مردم گزارشی از فعالیت‌ها و مشکلات‌شان در باشگاه دادند و البته در برخی اوقات کار به کری‌خوانی هم کشید. اما نکته جالب این بود که در فاصله زمانی کوتاهی هر کدام از دو مدیر عامل در حرف‌های‌شان یک گاف دادند. گرشاسبی در حرف‌هایش هواداران پرسپولیس را یار سیزدهم این تیم خواند! در حالیکه همه جا عنوان می‌شود هواداران یار دوازدهم تیم هستند. در پرسپولیس که اصلا پیراهن شماره به نام هواداران است و آن طور که افشین پیروانی سرپرست سابق تیم می‌گفت بایگانی شده!

اما گاف فتحی چه بود؟ مدیر عامل استقلال در بخشی از حرف‌هایش ابراز امیدواری که استقلال و پرسپولیس با شکست دادن السد و الدحیل به مرحله یک چهارم نهایی! لیگ قهرمانان آسیا بروند و در این مرحله یک دربی برگزار شود. این در حالی است که دو تیم همین الان در مرحله یک چهارم نهایی هستند و هر کدام که حریف‌شان را شکست بدهند به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

چند سال پیش هم سید رضا افتخاری در اولین روز کاری‌اش در باشگاه استقلال مدعی شده بود این تیم می‌خواهد با قهرمانی در آسیا ستاره چهارم هم را روی پیراهنش ثبت کند. او فراموش کرده بود که استقلال دو بار قهرمان آسیا شده و قهرمانی بعدی، سومین قهرمانی این تیم در آسیا خواهد بود!

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.