همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، معرفی و بازخوانی کتاب «اردوگاه اطفال» با حضور احمد یوسف زاده نویسنده، مرتضی سرهنگی، سعید اوحدی، علیرضا رحیمی و جمعی از چهره‌های فرهنگی و مذهبی کشور روز دوشنبه 22 مردادماه در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

معرفی و بازخوانی کتاب «اردوگاه اطفال»

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی کتاب «اردوگاه اطفال» که در ادامه کتاب «آن بیست و سه نفر» توسط احمد یوسف زاده به رشته تحریر درآمده و تقریظ رهبر معظم انقلاب را نیز به همراه داشته، معرفی و بازخوانی می‌شود.

این کتاب روایت دو سال خاطره از اتفاقات تلخ وشیرین و حماسه‌های باور ناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی‌های سرد و گرم چشیده بودند و نه پاسدارهای جان بر کف ، بلکه اسیران نوخاسته‌ای بودند که حزب بعث از اردوگاه‌های اسرا انتخاب و به آن بیست و سه نفر ملحق کرد تا برنامه تبلیغ علیه ایران را با حربه «کودکان جنگ» ادامه بدهد.

بازخوانی این اثر با مشارکت انتشارات سوره مهر؛ روز دوشنبه 22 مردادماه  ساعت 18 با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، عبدالحمید قره‌داغی مدیر عامل انتشارات سوره مهر، حامد عسگری شاعر، مهدی طحانیان و علیرضا رحیمی که روایت اسارت آن‌ها در کتاب آمده است  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم می توانند به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت، فرهنگسرای مهر مراجعه فرمایند.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.