بایرن مونیخ در فصل‌های گذشته بارها با بحران ناشی از مصدومیت مهره‌های اصلی‌اش روبرو بوده و حالا بار دیگر به نظر می‌رسد در بازی سوپرجام آلمان که روز یکشنبه برگزار می‌شود چندین نفر از مهره‌های کلیدی بایرن ۱۰۰درصد آماده نخواهند بود.

خامس به دلیل مصدومیت به سوپرجام آلمان نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین،روزنامه‌ی آلمانی آبند تسایتونگ اعلام کرد که بزرگترین نگرانی بایرن در  مورد سوپراستار این تیم خامس رودریگز است. خامس در جریان پیروزی عجیب ۲۰-۲ در بازی دوستانه با تیم محلی روتاخ اگرن از ناحیه‌ی ساق پا آسیب دیده و روز جمعه نتوانسته در تمرین‌های تیمش شرکت کند. به گزارش آبند تسایتونگ بعید به نظر می‌رسد خامس بتواند روز یکشنبه در سوپر جام آلمان برای بایرن به میدان برود.

خوشبتخانه لئون گورتسکا و سرژ گنابری وضعیت بهتری دارند. گورتسکا روز یکشنبه با دست گچ گرفته بازی خواهد کرد و گنابری مشکل خاصی نخواهد داشت. به گزارش روزنامه‌ی بیلد، این دو بازیکن پیش از بازی دوستانه با روتاخ اگرن مصدوم شده بوده‌اند.


پیش از این گمان می‌رفت که گنابری به دلیل مصدومیت قدیمی از ناحیه‌ی عضلات ران پا نمی‌تواند در سوپرجام آلمان به میدان برود. این با توجه به سابقه‌ی بد مصدومیت‌های قبلی گنابری زنگ خطر را برای مسئولین بایرن به صدا در آورده بود. ولی حالا همه‌ی شواهد از بهبود سریع او خبر می‌دهد چرا که به گزارش بیلد، کوواچ روز جمعه با  تیم کامل خود، بدون حضور خامس، تمرین کرده است.


از طرف دیگر گورتزکا که در بازی مقابل منچستریونایتد از ناحیه‌ی دست راست آسیب دیده بود در بازی دوستانه با روتاخ اگرن در میدان حضور داشت. او با اینکه دست راستش در گچ بود بازی می‌کرد هر چند گورتزگا نمی‌توانست بند کفش‌هایش را ببندد و جاشوا کیمیش برای بستن بند کفش به او کمک می‌کرد.


در یک تحول مثبت دیگر برای بایرن، بیلد گزارش داد که رناتو سانچز برای اولین بار بعد از بازگشت بایرن از سفر آمریکا به صورت کامل در تمرینات این تیم حاضر شده است. در جریان تمرینات، سباستین رودی به دلیل ضربه‌ای که به سابق پای چپش وارد شد، کادر فنی بایرن را نگران کرد ولی او بعد از مدتی کوتاه به تمرین بازگشت و نشان داد مشکلی ندارد.


مصدومیت موقت رودی در تمرین‌ها فرصتی در اختیار نیکو کوواچ گذاشت تا خود وارد میدان شده و نشان دهد هنوز توان آن را دارد که اگر تیمش با بحران شدید مصدومیت مواجه شود، خود به عنوان بازیکن به میدان برود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.