قدس انلاین-سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: رویداد علمی - آموزشی استارتاپ ویکند گردشگری با هدف حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه، فناورانه و دانش بنیان در مشهد برگزار می شود.

استارتاپ ویکند گردشگری با هدف حمایت از ایده ها فناورانه و دانش بنیان
یوسف بیدخوری امروز ۲۰ مردادماه با بیان این مطلب افزود امروزه  تکنولوژی بخش جدانشدنی از زندگی بشری است و بسیاری از پیشرفتهای علمی به کمک فناوری اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: امروزه به منظور توسعه سریع در صنعت گردشگری  و رونق بخشیدن به کسب و کارهای گردشگری باید از تکنولوژی بهره برد و ضرورت دارد تا برنامه ها و طرح های توسعه ای در حوزه گردشگری مبتنی بر علم و دانش و فناوری سیاستگذاری و اجرا شود.
بیدخوری گفت : در این راستا رویدادهای علمی- آموزشی استارتاپی به منظور حمایت از ایده های علمی و فناورانه در جهان بنیانگذاری و اجرا می شود، معاونت گردشگری تصمیم گرفته تا  اولین رویداد استارتاپ ویکند حوزه گردشگری را در سطح استان خراسان رضوی برگزار کند.
وی تصریح کرد: از کلیه دانشجویان ، کارشناسان ، ایده‌پردازان، پژوهشگران و علاقمندان حوزه گردشگری استان دعوت می شود در این رو شرکت کنند تا با حمایت سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای علمی مشارکت کننده در این رویداد بتوانیم حداکثر حمایت معنوی و مادی را از طرح ها و ایده های منتخب بعمل آوریم.
لازم به ذکر است که این رویداد ۷ لغایت ۹ شهریورماه سال جاری در سالن همایش موزه بزرگ خراسان واقع در کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام در رویداد یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به آدرس www.razavichto.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.