رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در واکنش به درخواست قلعه نویی مبنی بر انتشار دستمزد بازیکنان لیگ برتر گفت: تا وقتی دستوری برای این کار وجود نداشته باشد امکان انتشار رقم قراردادها وجود ندارد.

دستور بدهند ظرف چند دقیقه رقم تمام قراردادها را اعلام می‌کنیم

فریبرز محمود زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در واکنش به اظهارات صبح امروز امیر قلعه نویی مبنی بر اعلام رقم قرارداد بازیکنان سپاهان و سایر باشگاه‌ها در گفت و گو با قدس آنلاین گفت:این کار نیاز به دستور دارد من به عنوان رئیس کمیته نمی‌توانم راساً اقدام به انتشار رقم قراردادهای بازیکنان لیگ برتر کنم.

امیر قلعه نویی صبح امروز در گفت و گویی رادیویی از مدیران سازمان لیگ خواست برای شفاف سازی افکارعمومی رقم قرارداد بازیکنان لیگ برتر از جمله سپاهان توسط سایت سازمان لیگ اعلام شود تا مشخص شود هر تیم به چه میزانی هزینه کرده است. اما رئیس کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر در شرایط کنونی این کار را غیر ممکن می‌داند و در این باره گفت: هر کاری قاعده خاص خودش را دارد، بدون دستور هیچ کاری انجام نمی پذیرد، اگر هیات رئیسه سازمان لیگ و مدیر سازمان تشخیص دهد که این کار نیاز است قطعاً ما اقدام خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که فصل گذشته علی رغم فصل شانزدهم که رقم قرارداد بازیکنان از طریق سایت سازمان لیگ اعلام شد، هیچ رقمی منتشر نشد، آیا این موضوع علت خاصی داشت، توضیح داد: ما برابر مقررات کارهای را پیش می بریم، در فصل شانزدهم به ما دستور دادند که این کار را انجام دهیم اما برای فصل هفدهم چنین دستوری صادر نشد پس موضوع به ما ارتباطی ندارد، برای لیگ هجدهم هم هیچ مشکلی نیست اما باید مقام بالادستی به ما ابلاغ کند  ظرف چند دقیقه رقم تمام قراردادها را منتشر خواهیم کرد. در غیر این صورت محمودزاده اختیاری از خودش ندارد که اقدام به انجام چنین کاری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.