قدس آنلاین :کشفیات کالای قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی افزایش ۲ برابری یافت.

افزایش کشفیات کالای قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین  فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰ میلیارد ریالافزایش کشفیات کالای قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی کالای قاچاق در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شده است که در مقایسه با مدت پارسال افزایش دو برابری را نشان می دهد. سردار ماشاالله جان نثار در نشست خبری در هنگ مرزی تایباد افزود: در این مدت همچنین بیش از یک تن انواع مواد مخدر در مرزهای شرقی  خراسان رضوی کشف و ضبط شده که بیش از ۹۰ درصد آن از نوع صنعتی است. وی با اشاره به برگزاری ملاقات های مرزی دو کشور گفت: برای رفع برخی از مشکلات مرزی دو کشور ایران و افغانستان امسال  تاکنون ۶۰ ملاقات مرزی برگزار شده است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: با توجه به امکان ورود غیر مجاز اتباع بیگانه از مرز دوغارون به داخل کشور، نیروهای مرزبانی با ورود هرگونه تردد غیر مجاز در مرزهای مشترک ایران و افغانستان به صورت جدی برخورد می کنند و متجاوزان مرزی بدانند که مرزهای شرقی استان برای هرگونه تردد غیر مجاز از ناامن ترین مرزها محسوب می شود.

سردار ماشاالله جانثار گفت: هم اکنون مرزهای خراسان رضوی از امن ترین مرزهای کشور محسوب می شود و تاکنون هیچ گونه تحرکیافزایش کشفیات کالای قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی از گروه های مختلف در همجواری مرزهای استان انجام نشده  است و دشمنان بدانند اگر کوچکترین تحرکی در مرزهای استان صورت بگیرد نیروهای مرزبانی آن را خنثی می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.