شهرکرد- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه قدس و خبرگزاری قدس آنلاین را از مجموعه‌های خبری و پیشتاز در آگاهی بخشی به جامعه خواند و تصریح کرد: قدس‌آنلاین یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال و دقیق است که اخبار را با سرعت، صحت و دقت منتشر نموده واین خبرگزاری مخاطبان زیادی را در استان چهارمحال و بختیاری جذب کرده است.

 تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مؤسسه فرهنگی قدس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، جواد کارگران دهکردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی امینی کارشناس مسؤول مطبوعات استان و سید فیروز صفوی مدیریت روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر روز یکشنبه با حضور در موسسه فرهنگی قدس ضمن دیدار و گفت‌وگو با فعالان رسانه‌ای این مجموعه از زحمات و تلاش شبانه روزی مؤسسه فرهنگی قدس تقدیر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار ضمن تجلیل از فعالان خبری و رسانه‌ای تاکید کرد: شغل خبرنگاری شغلی سخت و هیجان انگیز است که باعث آگاهی ، رشد و نشاط در جامعه می‌شود.

کارگران با اشاره به اینکه تلاش می‌شود از زحمات و خبررسانی اصحاب رسانه به خوبی تجلیل شود و جایگاه این عزیزان در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه قدس و خبرگزاری قدس‌آنلاین را از مجموعه‌های خبری و پیشتاز در آگاهی بخشی به جامعه خواند و تصریح کرد: قدس‌آنلاین یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال و دقیق است که اخبار را با سرعت، صحت و دقت منتشر نموده واین خبرگزاری مخاطبان زیادی را در استان چهارمحال و بختیاری جذب نموده است.

در ادامه سرپرست مؤسسه فرهنگی قدس با تشکر از حضور مدیر کل و مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشکلات صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان اشاره کرد و افزود: تجلیل از خبرنگاران و برگزاری مراسم جشن و تکریم خبرنگاران حرکتی خوب و ارزشمند است اما کافی نیست.

سعید بیاتی اشکفتکی تاکید کرد: باید در نشستی با استاندار و اعضای شورای اداری استان و تمامی مدیران مرتبط  خبرنگاران و فعالان رسانه ای به بیان مشکلات ، دغدغه ها و نگرانی های خود بپردازند و مدیران تلاش نمایند در جهت رفع مشکلات صنفی و مرتبط با خبرنگاران اقدامات ارزنده و مفیدی بعمل آورند.

بیاتی اشکفتکی در پایان، ضمن تشکر مجدد از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل این نهاد خواستار ساماندهی و انسجام بخشی به خبرنگاران و خانه مطبوعات استان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.