اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست اول سال جاری در استان اصفهان مصرف آب حدود ۹ درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت این درحالیست که حدود ۲۰ درصد تولید آب در اصفهان کمتر شده است.

کاهش مصرف آب در اصفهان به رغم کاهش ۲۰ درصدی تولید آب

به گزارش قدس آنلاین، هاشم امینی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و مسئولان رسانه ملی و با حضور در جشن بزرگ اعضای خانه مطبوعات،   این قشر را بسیار مؤثر در پیشبرد اهداف دانست و اعلام کرد:خبرنگاران با اطلاع رسانی شفاف و بهنگام و نیز با پی گیری مطالبات به حق مردم، مدیران اجرایی در خدمت رسانی مطلوب  به مردم یاری می‌کنند.
مهندس هاشم امینی با بیان اینکه خبرنگاران با اعمال تکنیک و  ظرافت خبری می توانند پلی ارتباطی  میان مردم و مسئوالان باشند خاطرنشان ساخت:خبرنگاران با رسالتی که برعهده دارند می توانند با شفاف سازی  رویدادها بستر رشد وتوسعه کشور را در تمام زمینه ها مهیا سازند.
وی به نقش اصحاب رسانه در سازگاری مردم با کم آبی پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون فعالان عرصه اطلاع رسانی با توجه به حلقه ارتباطی که بین مردم و مسئوالان هستند باید در کنار مسؤولان صنعت آب و فاضلاب مردم را ترغیب به سازگاری با کم آبی نمایند.
 امینی با اینکه در تابستان سال جاری هنگام پیک مصرف آب، اصحاب رسانه تعامل و همکاری بسزایی در سازگاری مردم با بحران کم آبی در اصفهان داشتند اظهار داشت: درتابستان سال جاری که شرکت آبفا استان اصفهان با چالش کم آبی مواجه شد اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی به جهت سازگاری با کم آبی نهایت همکاری را با شرکت آبفا استان اصفهان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به غلبه بر بحران کم آبی در فصل تابستان اظهارداشت:خوشبختانه توانستیم در فصل تابستان با همدلی، همکاری و هماهنگی  مردم و مسؤولان برچالش کم آبی در استان غلبه کنیم بدون اینکه  شاهد هیچ گونه تنش اجتماعی در حوزه آب شرب بوده  باشیم.
وی در فصل تابستان  همکاری فعالان رسانه ملی و مطبوعات را در سازگاری با کم آبی را مثال زدنی برشمرد و عنوان کرد: فعالان در رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری ها در فصل تابستان در کنار فعالان صنعت آبفا با همکاری یکدیگر مردم را ترغیب به مصرف بهینه آب نمودند. بگونه‌ای که می‌توان گفت این امر را وظیفه اخلاقی  خود قلمداد می‌کردند.
وی به کاهش مصرف آب در سه ماهه اول نخست سال جاری اشاره کرد و تصریح نمود: در سه ماهه نخست اول سال جاری در استان اصفهان مصرف آب حدود ۹ درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت این درحالیست که حدود ۲۰ درصد تولید آب در اصفهان کمتر شده است، قطعا یکی از دلایل کاهش مصرف آب در نیمه اول سال فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است که از سوی رسانه در دستور کار قرار گرفته است.
 امینی افزود:مسئولان امر در شرکت آبفا استان اصفهان اعتقاد به شفاف سازی در حوزه کاری خود دارند و بدون پرده با مردم و به صورت شفاف در زمینه فعالیت خود پاسخگوی مطالبات به حق مردم هستند.           

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.