مدیر گروه اعزام مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال در راستای اجرای طرح نشاط معنوی ۱۶ ملبغ از شهر مقدس قم به امامزادگان عظیم الشأن استان اصفهان اعزام شدند.

اعزام ۱۶ مبلغ از شهر مقدس به امامزادگان شاخص استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علی محرابی اظهار داشت: امسال نیز براساس اعلام نیاز مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان عظیم الشان استان اصفهان مبنی بر حضور مبلغ جهت اجرای طرح نشاط معنوی با هماهنگی هایی که صورت گرفته شد ۱۶ مبلغ مجرب و متعهد به امامزادگان شاخص استان اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این مبلغان اعزامی براساس کتاب هایی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه کرده است و همچنین استانداردهای مشخص شده در سه سطح دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم به دانش آموزانی که در این طرح و در کلاس هاس درسی شرکت دارند آموزش های لازم را با هدف ارتقاء سطح علمی آنان ازائه می کنند.

مدیر گروه اعزام مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین دوره های خداشناسی، انسان شناسی، احکام و اعتقادات و... را به همراه نشست های تخصصی شامل؛ ازدواج، مهارت های فردی، مهارت فرزند آوری، مهارت فرزند پروری و... هستند را نیز برای خانواده ها با رویکرد تحکیم خانواده در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در جوار بقاع متبرکه را برگزار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی محرابی  گفت: ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها، پاسخگویی به مسائل شرعی و ایراد سخنرانی از دیگر برنامه هایی است که توسط این افراد در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی در ادامه یادآور شد: این کلاس ها از ۱۵ تیر ماه در جوار بقاع متبرکه آغاز شده و به مدت ۴۵ روز و تا یکم شهریور ماه نیز با هدف غنی سازی اوقات فراغت در جهت ترویج زندگی به سبک اسلامی برای گروه سنی ۸ ال ۱۸ سال در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان در قالب طرح نشاط معنوی اجرا می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.