قدس آنلاین: جمعی از متخصصان و فوق تخصص‌های نوزادان و کودکان در هم اندیشی علمی در مشهد ، بر ترویج تغذیه با شیر مادر تأکید کردند.

تأکید متخصصان بر ترویج تغذیه با شیر مادر

 به گزارش قدس آنلاین  دراین سمینار یک‌روزه با محور تغذیه با شیر مادر که در بیمارستان رضوی برگزارتأکید متخصصان بر ترویج تغذیه با شیر مادر شد، استادانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیز مرکز تحقیقات نوزادان شمال شرق کشور به تبیین دقیق و علمی مباحث در حوزه اهمیت، ضرورت و مشکلات تغذیه با شیر مادر پرداختند.

"اهمیت تغذیه با شیر مادر"، "فیزیولوژی شیردهی"، "شیوه صحیح شیردهی"، "علل گریه و امتناع از شیر خوردن"، "مشکلات شیردهی"، "رشد شیرخوار"، "مراقبت مادرانه کانگوروئی"، "مادران شاغل و شیردهی" و هم‌چنین "ترویج تغذیه با شیر مادر در بیمارستان‌ها" عناوین سخنرانی متخصصان در این کنفرانس علمی  با حضور حدود ۱۰۰ نفر از پرستاران، ماماها، پزشکان عمومی و متخصص بود.

در این همایش متخصان و فوق تخصصان با تأکید فراوان به ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر، به ارائه راه‌کارهایی برای همراهی با مادران شیرده و تبیین اهمیت تغذیه نوزادان با شیر مادر پرداختند. این سمینار علمی دارای ۳ امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.